Ipad 2 white lcd problemen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gideon2011

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2011
Hoi, ik heb nu een maand een ipad 2 32gb met 3g
Nu vertoont hij het wel bekende bleeding effect
Allemaal wit beige vlekken
Nu word het na de weken veel erger ik heb ze nu overal
Heb ik recht op een nieuwe?
Ik ken de reparatieprocedure wel bij apple deze duurt vaak 2 maanden en ik heb de ipad wel nodig
Wat wel leuk is dat mijn ipod touch een kapotte geluidskaart had en ik kreeg gewoon een nieuwe dus waarom geven ze niet gelijk een nieuwe mee?
Wat kan ik doen?

Als ik jouw jouw was zou ik contact opnemen met een AASP(Apple Authorized Service Provider, http://www.cardservices.nl/reparatie/626538 (Zwolle, 1 á 2 weken)). Deze regelen alles sneller dan als alles via de winkel gaat waar je de iPad gekocht hebt. a

Er worden pas nieuwe machines uitgekeerd als de machine binnen de garantie valt EN de reparatie kosten hoger zullen zijn dan een nieuwe machine. Bij je iPod zal het hele moederbord vervangen zijn + uurloon, kom je al snel uit op de nieuw prijs. vandaar dat je een nieuwe hebt gehad.

En 2 maanden tot een reparatie van Apple klaar is? Waar heb je hem dan ingeleverd en wat was het probleem? 2 maanden is wel erg lang, dit is niet normaal van Apple!

Laatst bewerkt:
hoi, waarom het zo lang duurde? nou, dat weet ik ook niet het werd ergens naar een icentre gestuurd
het was in hilversum
maar mijn macbook pro was helemaal een ramp
deze duurde ongeveer 4.5maand totdat het logicboard was vervangen!!! echt ontzettend vreemd
het was nogal druk volgens hun dus vandaar
maar ja
zeg? vraagje gebruikt of heeft u een powerbook g4?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan