iPad 4 verliest wifi instellingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter posco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

posco

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2010
Is het eindelijk zonnig (bij ons dan), gaat ons nieuwe speeltje (vervanging voor een oude laptop) vreemd doen. Weer geen tijd om te gaan fietsen :cool:

Tot gisteren waren er geen problemen, nu is het ding na uit- en aanzetten z'n wifi-instellingen kwijt en zoekt naar netwerken. Die van mij ziet hij eerst niet, pas na een herstart van de instellings-app. komt ons netwerk in beeld. Vraagt dan om het wachtwoord (geen probleem, wel lastig). Maar na uitzetten om het te testen is het ding weer de weg kwijt.

Iemand enig idee hoe een iPad de instellingen vast kan houden en normaal ons netwerk blijft zien ?

Groeten uit zonnig Zwijndrecht,

Ed (posco)

Ed goedemorgen. Heb je nog andere apparaten die je wifi wel vast houden. Probeer hier eens je gelijk te halen. Klikje

Hoi,
alle andere aangesloten app (BlackBerry, iPhone en een gewone laptop) blijven hun instellingen behouden, ook als ze helemaal uitgezet worden.
De site van Apple geeft niet meer info als dat ik al had gevonden, blijft dus een compleet raadsel.
Hoop wel dat er iemand op dit forum een oplossing weet, want iedere keer aanmelden met alles erop en eraan is geen pretje.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Ik vond deze nog. Ligt dus gewoon aan je IPAD. De rest doet het begrijp ik nu. Inderdaad probeer mee te denken. Hier nog meer informatie over het hoe en wat en de klagers. Klikje Ik neem aan dat je de laatste updates hebt. Fabrieks instellingen is dat nog een oplossing. Het is echt iets van IPAD. :( Anders weet ik geen verdere oplossing. :confused:

iPad4 verliest instellingen

Sorry, een wat late reactie:

Heb de instellingen op de iPad statisch gezet, de mac-tabel en het uitgegeven IP-adres vastgezet in de routersoftware en tot op heden heen klachten meer gehoord.
Ga er nu dus vanuit, dat het probleem opgelost is.

Ed

Oke dat is mooi gedaan. Dank je wel en succes verder. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan