ipad air doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwajong67

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Hallo

Ik wilde via instellingen op alles wissen en instellen klikken en dat heb ik gedaan maar nu staat de ipad al wel een uur met zwart scherm en een draaien cirkeltje midden op het scherm.
Volgens mij is hij compleet gecrasht.
Weet iemand raad?

het is een ipad air wifi

ik zou hem nog even een uurtje of twee geven, leg hem ook maar aan de lader.

als hij over een uurtje of twee nog niks verder is dan kun je nog de homknop en aan/uitknop tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot het apple logo weer verschijnt.

en anders zou ik terug naar de aplestore gaan

ok thanx kan een herstel zo lang duren dan?
itunes ziet hem ook niet meer

Herstel kan soms lang duren.

Ondertussen aan een pc hangen zou ik überhaupt niet doen. Dat itunes hem nu niet ziet is wel logisch. De ipad is nog aan het booten. Itunes verbind met ios en die is nog niet geladen.

Hallo,

Probeer hem te herstellen LET OP: Als je de ipad herstelt is alles weg.

Volg deze stappen om het apparaat in de herstelmodus te plaatsen:

1. Schakel het apparaat uit en laat het uitgeschakeld.
2. Sluit de USB-kabel van het apparaat aan op een computer met iTunes.
3. Houd de thuisknop van het apparaat ingedrukt wanneer u de USB-kabel aansluit. Blijf de thuisknop ingedrukt houden totdat u het scherm Verbind met iTunes ziet.
4. Laat de thuisknop los wanneer u dit scherm ziet. Voer stappen 1 tot en met 3 opnieuw uit als u dit scherm niet ziet.

Ik hoop dat het werkt. (Bron Apple.com)

Mvg, gast0668

Laatst bewerkt door een moderator:
en wat als ik na die twee uur de homeknop en de powerknop indruk en de apple logo komt wat moet ik dan??

als er na twee uur nog niks is gebeurd dan ga ik de tip van gast0668 uitvoeren

hij wil niet uitschakelen als ik de powerknop vast houd

ik heb de powerknop en de home knop maar vast gehouden en later de powerknop losgelaten ik zie nu een appeltje in beeld en itunes is al bezig met een herstel hopen dat het goed gaat

Beste kwajong67,

Ik heb een aantal berichten samengevoegd. Indien je nog informatie wilt toevoegen en er heeft nog niemand gereageerd kun je hiervoor de optie "bericht aanpassen" gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan