iPad blijft 2 ongelezen mailberichten aangeven uit 1970

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleuters

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2011
Mijn iPad geeft telkens aan dat ik 2 ongelezen e-mails heb. Ik kan in mijn inbox echter geen ongelezen mail vinden.
Soms komt er ineens een vreemd mailtje tevoorschijn uit 1970????! Daar zal het probleem wel mee te maken hebben. Wie weet wat ik kan doen zodat ik de melding '2 ongelezen mails' (dat rode rondje bij de mailapp op de iPad) niet meer krijg??

Bedankt!

[Ik heb even geen iPad bij de hand, dus verhaal hieronder is gebaseerd op iPhone]
Zal aan de weergave liggen in je iPad:
open Instellingen -> Mail, contacten, Agenda -> optie "Toon" bij Mail
Klik het account aan waar het hier om gaat. De Synchr. e-mail instelling geeft bij mij aan dat alleen berichten van max. 1 maand oud kunnen worden weergeven, terwijl die van jou van 1970 zijn...

Als dit verhaal (naar jouw mening) hout snijdt, dan raad ik je dus aan om via webmail dezelfde mailbox te benaderen en daar de berichten van 1970 te lezen (en evt. te verwijderen ook).

Tijs.

Als ik de e-mail synchroniseer naar bijv. een maand zijn de ongelezen mailtjes weg, maar als ik naar mijn webmail ga, zijn ze er dus nog.
Daar kan ik ze niet verwijderen omdat er geen blokje voor staat wat je aan kunt vinken om het mailtje te verwijderen.

Weet iemand hoe je dan mailtjes uit 1970 verwijderd krijgt?

[Ik heb even geen iPad bij de hand, dus verhaal hieronder is gebaseerd op iPhone]
Zal aan de weergave liggen in je iPad:
open Instellingen -> Mail, contacten, Agenda -> optie "Toon" bij Mail
Klik het account aan waar het hier om gaat. De Synchr. e-mail instelling geeft bij mij aan dat alleen berichten van max. 1 maand oud kunnen worden weergeven, terwijl die van jou van 1970 zijn...

Als dit verhaal (naar jouw mening) hout snijdt, dan raad ik je dus aan om via webmail dezelfde mailbox te benaderen en daar de berichten van 1970 te lezen (en evt. te verwijderen ook).

Tijs.

Vragen over de webmail moet je stellen bij het bedrijf dat jouw (web-)mail beschikbaar stelt.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan