iPad excel offline opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert10

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Berichten
427
Is het mogelijk om met een ipad in excel te werken en dit dan op te slaan ZONDER internetverbinding?
 
Op dit moment nog niets. Aanraders?

Voor werk zijn er ipads aangeschaft om 'in het huis' een inventarisatie van spullen te maken in excel. Echter is er geen internetverbinding aanwezig op het moment van die inventarisatie. Nu is de vraag, is het mogelijk om in excel te werken op een ipad, en dan tussendoor het bestand op te slaan. (en dus niet op internet of in de cloud oid)
 
Als je bereidt bent $5,99 te betalen, moet je zeker de app Spreadsheet eens proberen. Ik weet echter niet of 'ie lokale opslag ondersteunt.
 
Dank voor de reacties.

Al kost de app 20 euro, dan hebben we het er nog voor over. Echter is tussentijdse opslag essentieel zonder dat er een internetverbinding is.
 
Dank voor de reacties.

Al kost de app 20 euro, dan hebben we het er nog voor over. Echter is tussentijdse opslag essentieel zonder dat er een internetverbinding is.
Ik doe even wat research voor je, zal zo mijn post aanpassen...

EDIT 1: Ik download nu de applicatie...

EDIT 2: Ja, de app staat je toe om je spreadsheets lokaal op te slaan. Je kunt ook nog inloggen, maar ik weet niet of dit is om spreadsheets naar je computer te verzenden. App is ook in het Nederlands, by the way.
 
Laatst bewerkt:
aha super cool dat je dit doet btw!!

Werkt dit ook als je in flightmodus bent?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan