iPad - iphone6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Is er iemand die mij kan helpen??
Het zou mogelijk moeten zijn om de foto's die op mijn iPad staan over te brengen naar mijn iPhone, alleen ga mij dit niet lukken. Er worden reservekopieën gemaakt in iCloud, maar overzetten naar de iPhone of iPad krijg ik niet voor elkaar.

Zelfs niet met Bluetooth, ook dan vinden zij elkaar niet :confused:

Groetjes cowgirl

heb je deze tip al gezien?

Ja dacht ook dat het zo Simpel zou zijn, idd heb ik dit gelezen mijn instellingen staan zo maar nou zie ik mijn foto's van de iPad niet op mijn iPhone of omgekeerd.

Groetjes cowgirl

Heb je airdrop aanstaan?
staan op beide hetzelfde iOS ?

Ik zoek mij een ongeluk maar kan geen AirDrop vinden, waar zou ik deze kunnen vinden??

op de iphone van onderen naar boven slepen.
daar staat airdrop.

op de ipad ook.
en dan kiezen voor iedereen mag mij zien.

Op mijn iPhone heb ik hem gevonden maar op mijn tablet niet, waarschijnlijk omdat deze al verouderd is heb namelijk de iPad3!!

ipad 3 is niet oud hoor.
bij mij foto maken op de iphone 5s en dan staat het enige seconden later op de ipad air.

Geloof dat ik het voor vanavond maar even op ga geven, zie het een beetje duizelen!!

Begrijp nog steeds niet waarom er op mijn iPad geen AirDrop zit!! Toch bedankt voor je hulp, denkelijk kijk ik ergens overheen.

Groetjes cowgirl

morgen zijn we er weer.

Welke versie van iOS draaien beide apparaten? (Instellingen > Algemeen > Info > "Versie")

Laatst bewerkt:
Daar was ik al bang voor, heb dus een iPad 3. Heb je enig idee hoe ik ze dan over kan brengen op mijn iPad ?

Sorry had de link nog niet geopend!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou heb mij verdiept in de link, moet wel zeggen dat het behoorlijk omslachtig is maar denk dat ik weinig anders keus heb, of een nieuwe tablet kopen :d

In iedergeval bedankt voor je medewerking:thumb:

Groetjes cowgirl

Een andere optie is om bijvoorbeeld Dropbox te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan