iPad nieuwe map

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppedein

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Berichten
339
Hallo,
Graag zou ik op mijn iPad mappen hebben, namelijk games, apparaten enz. Nu staat mijn iPad vol met iconen, ongesorteerd. Allemaal krijg ik ze niet eens te zien. Zo nu en dan moet ik naar het allereerste blad gaan. ( dat blad voor de pagina waar iPad mee geopend wordt) daar moet ik dan intypen wat ik zoek. Zo nu en dan weet ik vaak de naam niet meer van hetgene wat ik eigenlijk zoek, daarom zou ik de boel willen sorteren in mappen. Ik kan echter nergens vinden hoe dat moet. Kan iemand me dat uitleggen of is dit niet mogelijk.
Bedankt vast voor het antwoord.
 
Via de officiele weg is dat nog niet mogelijk.

In iOS 4.2. zal die mogelijkheid er wel in komen, helaas moet je daarvoor nog tot +/- november wachten.
http://www.apple.com/ipad/software-update/

Als je iPad gejailbreakt is zijn er dacht ik wel tooltjes voor.
 
Op mijn Ipod Touch 3G kan ik sinds versie 4.0 (niet zeker) mijn apps in mappen plaatsen. dit doe ik door lang op een icoontje te drukken waarna ze gaan trillen. Zodra dit gebeurt kun je een icoontje op een ander icoontje slepen waarna ze samen in een mapje komen die je dan ook een naam kan geven. Ik neem aan dat dit bij de iPad ook kan maar ben daar niet zeker van.
 
De iPad draait nog niet op versie 4 van iOS.

Versie 4.2 zal de eerste 4-versie zijn welke voor de iPad beschikbaar zal zijn :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan