Ipad op beamer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sam76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2011
Berichten
3
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort een beamer huren beamer verhuur nederland. Maar ik wil deze aansluiten op mijn Ipad, kan dat? Ik zie op hun website dat alle beamers zo op VGA kunnen worden aangesloten maar dat zit niet op mijn Ipad.

Groet,
Sam
 
Beste Sam,

Ik kreeg een e-mail van een forum lid dat onze bedrijfsnaam werd genoemd, ik zou daarom willen reageren zonder commerciële bedoelingen.

Leuk dat je gebruik wilt maken van onze diensten en hier vertrouwen in hebt, wat Terrarabo heeft geschreven klopt. Een Ipad kun je niet direct aansluiten op een beamer, maar met tussenkomst van een Apple iPad-dockconnector-naar-VGA-adapter kan het wel.

Ik wil best voor jou deze verloop adapter bestellen, en deze bij jouw reservering meeleveren zodat ermee aan de slag kunt. Wel moet ik benadrukken dat niet alle Apps met die adapter werken. Stuur gerust een e-mail naar onze klantenservice en ik ga samen met jou uitzoeken of jouw gewenst App werkt.

Met vriendelijke groet,
Patrick
 
Frappant dat binnen een uur een reactie van het bedrijf zelf. Het vreemde is dat beide in dezelfde IP-range toegang tot internet hebben.
 
Ik neem het verder wel op met hun, heb inmiddels al prima e=mail contact.

Beetje jammer dat direct het onderwerp vervuild wordt omdat iemand mij probeert te helpen :(
 
Is niet vervuilen, we zijn alert op mogelijke reclame.;) echter is er met de penningmeester ook reeds contact geweest.
 
Frappant dat binnen een uur een reactie van het bedrijf zelf. Het vreemde is dat beide in dezelfde IP-range toegang tot internet hebben.

reageerde apple maar zo snel, ik heb ook nog een kapotte iphone!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan