Ipad synchroniseert niet en laadt niet op via PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ipad 3 synchroniseert niet en laadt niet op via PC. Voorheen wel. Hij laadt wel op via stopcontact lader. Hij wordt wel herkend in iTunes als hij in de usb zit. Andere usb poort geeft ook geen soelaas. Iphone laadt via zelfde kabel en USB poort wel op en synchroniseert wel. Er komt een melding: Ipad van egkok kan niet worden gesynchroniseerd de schijf is beveiligd en kan niet worden beschreven. Er is niets veranderd aan de Ipad. Uitzetten en herstarten van zowel computer en Ipad leverde ook niets op. Wat kan het zijn is er ergens een knop die moet worden omgezet??

Hallo,

Het laden komt omdat te min wattage krijgt. Mijn iPad 3 doet dat ook niet. Hij synchroniseert wel met iTunes. Heb je de iPad gejailbreakt?

Dat laden wil ik even vanaf zijn of hij dat ooit wel heeft gedaan omdat ik ook een stopcontact kabel heb waar hij vaak aanligt. Synchroniseren deed hij gewoon wel. Ik wilde een sd kaart overzetten. Niet gejailbreakt en uiteraard splinternieuwe

Hallo,

Word hij wel gezien door iTunes of krijg je al een foutmelding als hij daar begint met connectie te leggen?

Hallo,

Word hij wel gezien door iTunes of krijg je al een foutmelding als hij daar begint met connectie te leggen?

Wordt gewoon herkend, apps ook. Alleen melding als hij begint te synchroniseren

Dat je Ipad niet oplaad via je je pc klopt dat word door de meeste Windows pc,s en oudere Macs niet ondersteund, tenzij je een moederbord hebt die high power USB support heeft.
Maar dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn, ik heb hier zelf ook wat onderzoek al naar gedaan..
Je kan simpel proberen je Ipad een keer te resetten door de "home en power" button tegelijk in te drukken en die ingedrukt te houden tot je de appel ziet verschijnen.
Ik denk niet dat dit jou probleem zal verhelpen maar het kost maar 1 min om te kijken of dat het oplost.
Anders denk ik toch dat de snelste manier van een goeie werking van Itunes en Ipad, een her installatie is van beide beginnende met itunes..
Maar dat ligt er maar net aan als je alles netjes geordend hebt.. wil je dat natuurlijk niet.

laat maar even weten of dat resetten helpt en anders zoek ik wel even mee aan een andere oplossing

Laatst bewerkt:
Dat je Ipad niet oplaad via je je pc klopt dat word door de meeste Windows pc,s en oudere Macs niet ondersteund, tenzij je een moederbord hebt die high power USB support heeft.
Maar dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn, ik heb hier zelf ook wat onderzoek al naar gedaan..
Je kan simpel proberen je Ipad een keer te resetten door de "home en power" button tegelijk in te drukken en die ingedrukt te houden tot je de appel ziet verschijnen.
Ik denk niet dat dit jou probleem zal verhelpen maar het kost maar 1 min om te kijken of dat het oplost.
Anders denk ik toch dat de snelste manier van een goeie werking van Itunes en Ipad, een her installatie is van beide beginnende met itunes..
Maar dat ligt er maar net aan als je alles netjes geordend hebt.. wil je dat natuurlijk niet.

Heb gereset. Apps synchroniseren nu. Opladen is niet van belang maar ik dacht dat het een onderdeel van de storing kon zijn. Het niet synchroniseren betreft nu een sdhc kaartje met foto's Ik kan naar de dir. DCIM>> 101MSDF maar daarna geen foto's meer die op de computer uiteraard wel te zien zijn.

laat maar even weten of dat resetten helpt en anders zoek ik wel even mee aan een andere oplossing

Heb de inhoud van het sd kaartje naar een map op het bureaublad gekopieerd. Vanuit iTunes daar naar toe gegaan, zag de jpg's ook niet maar hij synchroniseerde wel ( is nu bezig 700 foto's en video's ) Apart dat het niet van het kaartje lukte. Probleem lijkt opgelost. ook als zodanig aangemerkt nu. Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan