iPad Volume

Status
Niet open voor verdere reacties.

SJEBloem

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Hallo,

Ik heb nu sinds half juni een iPad 64GB 3th gen. Ik heb er zeer veel plezier van!
Ik gebruik regelmatig de speakers van de iPad. Maar nu sinds korte tijd werkt de
speaker niet meer. Als ik mijn oortjes gebruik kan ik wel het volume regelen en hoor ik alles gewoon goed.
Maar als ik mijn oortjes eruit haal hoor ik niks meer en kan ook het volume niveau niet aanpassen. Ik zie ook het icoontje niet wat je krijgt te zie hoe hard je staat.

Alvast bedankt!

Hoi

Gebruik je een jailbreak op je ipad?
Ik denk dat je probleem of software matig is, dus dat zou je kunnen je oplossen door je ipad opnieuw te installeren.
Als dit niet teveel moeite is.
Of er is hardware matig iets niet goed en dan zou ik terug gaan naar de apple store... als je nog garantie hebt en de bon.

Ik vind het meer op het laatste lijken, maar je ipad opnieuw installeren is snel gedaan... dus zou daarom beginnen met dat.

werken de zij knoppen nou alleen op de ipad alleen als je oortjes er in zitten?

Laatst bewerkt:
Nee, er staat geen jailbreak op.
Ik zak de software even proberen te herstellen. Heb al een recovery boot en hard boot uitgevoerd ..
Maar dat verhielp niks.

ik denk dat hij gewoon kapot is ik raad je aan om er verder niks mee te doen en terug naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt

Ik heb hem gekregen, maar volgens mij heeft mij vader het bij de iCentre gekocht. Dus gewoon een premium reseller. Ik neem wel even contact op met Apple zelf. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan