Zo, Helpmij.nl da's lang geleden,
Nou, ik heb weer eens een probleem :evil:
Ik heb reeds m'n Sitecom WL-582 router gereset naar fabrieksinstellingen. Hierdoor heb ik mijn SSID en Password kunnen veranderen. Op alle apparaten (zelfs op mijn iPhone) doet hij het gewoon perfect, maar alleen op de iPad lijkt ie niet te werken.
Het probleem luidt: Als ik de iPad met mijn ''nieuwe'' WiFi-netwerk wil verbinden, typ ik het wachtwoord in en hij verbindt en alles lijkt prima te werken. Het WiFi-icoontje mist geen streep. Maar als ik Safari start krijg ik deze melding: ''Safari kan de pagina niet openen omdat uw iPad niet met het internet is verbonden'' Dat snap ik niet. Het Wifi icoontje is er gewoon en er is niets mis. Ook met een andere browser zoals Puffin krijg ik geen internet.
Alles werkt gewoon op mijn laptop en mijn mobiel. Het liefst wil ik gewoon helemaal niets kwijtraken (iPad reset) maar ik ben bang dat het toch zal moeten.
Wat ik geprobeerd heb:
- Safari herstarten
- Safari geschiedenis en cookies verwijderen
- Dit netwerk vergeten en dan opnieuw verbinden
- iPad herstarten
- Alle apps sluiten
- Netwerkinstellingen herstellen
- Sitecom opnieuw resetten.
Gegevens over iPad:
iPad 2 (16GB WiFi)
iOS 7.1.
Jailbreak: Ja.
Kunnen jullie mij van dienst zijn?
Vragen zijn natuurlijk welkom :thumb:
-kungfu
Nou, ik heb weer eens een probleem :evil:
Ik heb reeds m'n Sitecom WL-582 router gereset naar fabrieksinstellingen. Hierdoor heb ik mijn SSID en Password kunnen veranderen. Op alle apparaten (zelfs op mijn iPhone) doet hij het gewoon perfect, maar alleen op de iPad lijkt ie niet te werken.

Het probleem luidt: Als ik de iPad met mijn ''nieuwe'' WiFi-netwerk wil verbinden, typ ik het wachtwoord in en hij verbindt en alles lijkt prima te werken. Het WiFi-icoontje mist geen streep. Maar als ik Safari start krijg ik deze melding: ''Safari kan de pagina niet openen omdat uw iPad niet met het internet is verbonden'' Dat snap ik niet. Het Wifi icoontje is er gewoon en er is niets mis. Ook met een andere browser zoals Puffin krijg ik geen internet.
Alles werkt gewoon op mijn laptop en mijn mobiel. Het liefst wil ik gewoon helemaal niets kwijtraken (iPad reset) maar ik ben bang dat het toch zal moeten.
Wat ik geprobeerd heb:
- Safari herstarten
- Safari geschiedenis en cookies verwijderen
- Dit netwerk vergeten en dan opnieuw verbinden
- iPad herstarten
- Alle apps sluiten
- Netwerkinstellingen herstellen
- Sitecom opnieuw resetten.
Gegevens over iPad:
iPad 2 (16GB WiFi)
iOS 7.1.
Jailbreak: Ja.
Kunnen jullie mij van dienst zijn?

-kungfu