ipadres programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suriv

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2005
Berichten
7
Kent iemand een code om, als je het programma opent, er een mail gestuurd wordt naar mn emailadres met daarin het ipadres van diegene die het geopent heeft?
 
Waarvoor heb je dat nodig? Volgens mij is wat je van plan bent om te gaan doen niet echt zoveel soeps!
 
Ach, je hebt soms van die mensen met wat minder fraaie bedoeling :D
 
Even los van de vraag wat je wil bereiken...er moet dus een .exe bestand in dat programma zitten dat een soort van e mail aanmaakt, dat vervolgens via "zijn" outlook "stiekum" in zijn postvakout stopt en vervolgens ook nog verzendt, naar ik aanneem zonder dat de gebruiker van die computer dat merkt ??? Als die persoon zo dom is dat hij dat niet door heeft kun je hem beter gewoon opbellen en vragen wanneer hij het programma gebruikt....je zegt dan gewoon dat je Bil Gates bent en hij een prijs gewonnen heeft.....succes..
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel zeker niet aan je goede bedoelingen en met een bepaald scriptje zal e.e.a. best mogelijk zijn maar de doorsnee internet gebruiker heeft altijd een virusscan op zijn pc. Op het moment dat er een .exe bestand spontaan dingen begint te doen zal een beetje virus scan op zijn minst gaan piepen. Ben je niet in de war met de zg pixeltruc die men bij hotmail gebruikt ??
 
je zou een eigen website kunnen gebruiken waarop je een formuliertje vult vanuit een VB applicatie en dat verzend.
Het formulier zelf zou dan jou een email moeten sturen.
Dat heb je de emailclient van de gebruiker niet nodig.

Maar dan nog... Een twijfelachtige toepassing ;D
 
je kan ook in hotmail zoiets aanzetten bij opties dat hij alle gegevens weer geeft

ook het IP adres;)
 
Geplaatst door Suriv
Kent iemand een code om, als je het programma opent, er een mail gestuurd wordt naar mn emailadres met daarin het ipadres van diegene die het geopent heeft?

Dit was de vraag :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan