Ipaq 1930 en Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

keedie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
4
Hai,

Ik heb een "oude" ipaq 1930, maar heb sinds kort Windows Vista. Maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn pda te laten synchroniseren. Nu ben ik bang dat ik al mijn contacten, agenda etc kwijt raak, want ik heb geen back-up. Heeft iemand ideeën??
 
Ik heb nog niks geinstallerd onder vista. Ik kreeg wel de melding dat Mobile Device het over had genomen van active sync. Maar ik begreep dat deze bij vista ingebakken zat, maar waarschijnlijk heb ik het verkeerd gelezen.

Ik krijg geen foutmeldingen, zodra ik hem aansluit herkent hij de ipaq, maar doet er vervolgens niks mee. Ik kan wel mn ipaq verkennen. Alleen niet synchroniseren.
 
Dan toch even Windows Mobile Device Center installeren
 
Yes, het werkt. Thnx :D

Nog een vraagje, misschien kun je me daar ook mee helpen. Is het mogelijk om de windows versie te updaten van mn pda?
 
Dat kan soms. Maar je moet dan een speciale versie hebben die gemaakt is voor de Ipaq 1930. Als je een upgrade doet van een andere type dan kun je meestal de Ipaq weggooien dus niet aan beginnen.

Ik heb even gezocht maar kan niets vinden dat er een upgrade te koop is. De 1930 heeft al 2003SE en daar blijft het bij.

Zelf een Ipaq 3970 en daar stond standaard 2002 op. Via een upgrade kon je naar 2003 gaan. Een verdere upgrade is niet mogelijk

Ze zijn helaas te oud om gebruik te kunnen maken van Windows Mobile 5 of 6
 
Jammer, maar thnx voor de info. Dan hoef ik daar niet meer naar te zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan