Ipaq 4150 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnkiwi

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Hallo iedereen,

ik krijg mijn ipaq 4150 niet meer opgestart, mijn zoon heeft er een update op willen zetten voor Windows Mobile 6.0 en daar ging het fout.
Nu krijg je hem niet meer aan, alleen maar als je de batterij er uit haalt en weer in stopt en dan krijg je een scherm van HP en verder kan ik niks.
Ook een harde reset werkt niet meer. (kleine gaatje aan de zijkant 10 sec. indrukken met styles)

wie kan mij verder helpen
groet John

Tja, ik vrees dat dat moeilijk wordt. Heel misschien kun je nog een rom-versie van wm5 van iemand krijgen en die proberen in te laden. Waar had je trouwens de rom-update vandaan? Op de site van HP staat die namelijk niet.

Ja dat klopt ik had hem via een anderre server gedownload.
Aan wm5 kan ik wel komen dus dat ga ik dan maar eens proberen

Harde reset = kleine gaatje aan de zijkant + aan/uit knop 10 sec indrukken....... [tegelijkertijd]

Een harde reset werkt niet want dat had ik natuurlijk al geprobeerd.
Ik krijg hem alleen maar aan als ik de batterij eruit haal en dan door het klepje van de batterij er weer op zet.

Ik had gelezen dat je de harde reset al gebruikt had..... maar enkel en alleen door de stylus in het gaatje te stoppen... [dat schreef je...] , vandaar dat ik even aangaf dat je voor een harde reset OOK de aan/uit knop in moet drukken........
Maar ik begrijp nu dat je dat ook gedaan hebt..........

En bij sommige Ipaq moet voor een harde reset de stylus in het gaatje+de powerknop+de voicerecorder knop (aan de linkerzijkant) worden ingedrukt.

Ik krijg hem niet aan het synchroniseren,hij wordt niet herkend.
WM5 heb ik wel maar dat schiet nu niet erg op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan