IPAQ synchronisatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

finley

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2004
Ik ben aan het uitvogelen hoe ik mijn Ipaq 3970 gesynchroniseerd krijg met mijn desktop. Contact gaat perfect alleen bij Calender en Inbox geeft hij aan "Items van een of meer informatiebronnen kunnen niet worden gesynchroniseerd"
Hij is verbonden met de cradle. Wie weet raad?

Sorry, vergeten. Ja, ActiveSync 3.7.1 op mijn pc en op de PDA kan ik de versie niet vinden (is van/voor mijn werk)

Vreemd, dit probleem heb ik nog nooit gehoord. Misschien zit de firewall in de weg?

Ff iets anders: op www.pocketpc-club.nl zijn ze helemaal los op dit soort problemen, dus mocht het hier niet lukken, kun ja daar ook altijd nog lid worden van het forum.

Ik ga het proberen. Bedankt in ieder geval voor je hulp! doei.

Om een onduidelijke reden kan hij soms bepaalde items niet synchroniseren, heb dit ook weleens meegemaakt, meestal werkt het na een paar pogingen wel, of na een reset van de PDA.

het is niet DE oplossing maar werkt soms op misterieuze wijze :D

Gaat het trouwens om bepaalde items of alle calender items ?

Hoi GForzo,

Ik heb nog niet alles geprobeerd maar tot op heden ben ik het tegen gekomen bij Inbox en calender. Contacts werkt prima!

The name is G-Forze :D :thumb:

Maar wat ik bedoelde is of hij bij calender of inbox alle items niet gesynchroniseerd worden of een paar. (nu dus allemaal omdat de andere reeds gesynct zijn, maar hoe was het de eerste keer dat dit probleem zich voordeed)

Bij zowel inbox als calender krijg ik '# items niet gesynchroniseerd' terwijl er veel meer op staan en deze ook niet binnenkomen. Dit is al vanaf de eerste keer zo.

Ik ben er achter dat je maar met 1 pc kunt synchroniseren en dat moet mijn zakelijke pc zijn. Toch wil ik mijn prive contacts en calender ook uitwisselen tussen de Ipaq en prive pc. Kan ik dit importeren o.i.d?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan