IPE30.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

leemkuil

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
IK heb Ulead Photo Express 3.0 geinstalleerd.
Op de computer met Vista werkt het prima
maar op de computer met XP krijg ik steeds bij het openen
de volgende waarschuwing en het programma wordt dus niet gestart.
De waarschuwing is:

"In ipe30.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze
excuses voor dit ongemak."

Wie kan mij Helpen?

Laatst bewerkt:
Heb je al een herinstallatie geprobeerd ?

Heb je al een herinstallatie geprobeerd ?

Ja diverse keren resultaat zelfde foutmelding.

Is er echt niemand die dit probleem weet op te lossen.
Onder Vista werkt het prima onder XP niet terwijl het toch al een wat ouder programma is

Laatst bewerkt:
Ulead Photo Express 3.0

Beste Ton,

Ik heb hetzelfde probleem met ipe30.exe ( Opstarten Photo Express )
Al meerdere keren een installatie opnieuw uitgevoerd en steeds hetzelfde probleem.
Is het probleem bij jou al opgelost en hoe heb je dat voor elkaar gekregen.
In de comptabiliteitsmodus en ingesteld op Windows 98 werkt niet.
Laat mij of iemand anders even weten a.u.b.

Want ik vind Ulead Photo Express een heel fijn programma.

Het rare vind ik dat het eerst wel werkte op XP en na een nieuwe installatie van XP werkt Photo Express niet meer !

Mijn E-mail adres is : Sintnicolaas@hetnet.nl

bij voorbaat dank

Henk Sintnicolaas

ipe30. exe

probeer eens je scanner compleette verwijderen en eventueel je printer compleet verwijderen. Daarna ulead fofotoexpress opnieuw installeren en daarna de scanner en printer weer installeren dat heeft bij mij het probleem opgelost

Hallo Leemkuil,

Bedankt voor je snelle reactie, daar ben ik heel blij mee.
Ik zal de software voor de printer ( Dell 924 All in one printer ) verwijderen en daarna opnieuw proberen te installeren.
Als het gelukt is laat ik het nog even aan je weten via het forum.

Groetjes Henk Sintnicolaas

Beste Leemkuil,

Bedankt voor de tip, ik heb het gedaan zoals je gezegd heb en het is helemaal voor elkaar.

Ulead Photo Express is goed geinstalleerd en nadat ik de printer heb geinstalleerd kon ik ook rechtstreeks printen vanuit Photo Express.

Nogmaal hardstikke bedankt.

m.v.g. Henk Sintnicolaas

Pinnacle bonus DVD

Weet er misschien iemand of je de Bonus DVD van Pinnacle Studio 10 kan installeren bij Pinnacle Studio 11.
Ik heb Studio Plus Version 11 geinstalleerd en kan de bonus DVD van Studio 10 niet installeren.
Wie kan mij helpen ?
Of is misschien de Bonus DVD van Studio 11 ergens te downloaden.
Laat mij even weten a.u.b.
m.v.g. Henk Sintnicolaas

"ipe30.exe" blijft voor mij problematisch...

probeer eens je scanner compleette verwijderen en eventueel je printer compleet verwijderen. Daarna ulead fofotoexpress opnieuw installeren en daarna de scanner en printer weer installeren dat heeft bij mij het probleem opgelost

Helaas, alle adviezen opgevolgd. Software (printer - Lexmark - alsmede flatscanner - Canon -) verwijderd, versie Photo Express 3.0 verwijderd, pc verscheidene malen opnieuw opgestart, Photo Express 3.0 opnieuw geïnstalleerd, maar BLIJF de foutmelding krijgen. Ik vermoed dat er een systeembestand van de Canon scanner op de pc is blijven staan. Ik kan die niet vinden c.q. handmatig verwijderen. Waarom? Bij het voor de eerste maal starten van Photo Express 3.0 wordt steevast gevraagd om de invier- c.q. randapparatuur en BLIJFT de Canon scanner worden genoemd. Al met al, ik ben nu ruim twee uur bezig geweest met software verwijderen, opnieuw installeren, en - hoewel ik met de pc erg veel geduld heb - ben ik het nu zát. Ik kan het programma gewoonweg niet meer gebruiken.

Ik gebruik overigens Windows XP Home - nooit enig probleem mee gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan