Witsenburg
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 dec 2006
- Berichten
- 153
Hoi,
ik heb voor mijn dochter van 13 een iPhone 15 genomen bij haar nieuwe abonnement. Ik heb die naast haar oude iPhone gelegd, die hebben samen van alles uitgewisseld en voilà, de nieuwe zou het moeten doen. Maar nee. Helaas weet mijn dochter het wachtwoord van haar Apple account / iCloud niet meer. En ook met Apple support aan de telefoon komen we niet verder. Mijn dochter staat in 'Gezin' als dochter van mijn vrouw (da's ook waar, overigens, maar dat ter zijde), maar het lukt ons niet om het wachtwoord van haar account te resetten / wijzigen. En de nieuwe telefoon laat ons niks doen zonder dat wachtwoord. Ik kan hem ook niet resetten. In het ergste geval moeten we een nieuw apple account aanmaken voor haar, dan is ze wat aan kopen kwijt, maar we krijgen de nieuwe iPhone niet zover dat hij het oude account vergeet. We zitten echt vast en ook apple support, aan de telefoon (al 7x) weet het niet. Iemand hier een logische suggestie?
Dank,
Hugo
ik heb voor mijn dochter van 13 een iPhone 15 genomen bij haar nieuwe abonnement. Ik heb die naast haar oude iPhone gelegd, die hebben samen van alles uitgewisseld en voilà, de nieuwe zou het moeten doen. Maar nee. Helaas weet mijn dochter het wachtwoord van haar Apple account / iCloud niet meer. En ook met Apple support aan de telefoon komen we niet verder. Mijn dochter staat in 'Gezin' als dochter van mijn vrouw (da's ook waar, overigens, maar dat ter zijde), maar het lukt ons niet om het wachtwoord van haar account te resetten / wijzigen. En de nieuwe telefoon laat ons niks doen zonder dat wachtwoord. Ik kan hem ook niet resetten. In het ergste geval moeten we een nieuw apple account aanmaken voor haar, dan is ze wat aan kopen kwijt, maar we krijgen de nieuwe iPhone niet zover dat hij het oude account vergeet. We zitten echt vast en ook apple support, aan de telefoon (al 7x) weet het niet. Iemand hier een logische suggestie?
Dank,
Hugo