Iphone 3g jailbraken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sporto

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Kan iemand hier me op een begrijpbare manier de weg wijzen om mijn iphone 3g te jailbreaken?

Ik heb veel gezocht op internet, maar tot op heden nog geen begrijpbare manier gevonden.

Kan iemand hier me op een begrijpbare manier de weg wijzen om mijn iphone 3g te jailbreaken?

Ik heb veel gezocht op internet, maar tot op heden nog geen begrijpbare manier gevonden.

Welke ios heb je? Bijv iOs 4.0.1 kan je hem jailbreaken. ( opgezocht in De Cydia app )
Probeer limera1n dit werkte wel op m'n iPad. Dus bij jou moet dit ook werken

Geen idee of dit mag gezegt worden. Correct me if it's true

Laatst bewerkt:
Mag dat wel gevraagd worden?
dit zijn illegale praktijken :P

Op Youtube staat vaak ook nog wel het een en ander.

Inderdaad pas op met wat je zegt want voor je het weet zit er een slotje op!

Volgens verschillende bronnen is het jailbreaken niet illigaal. Bedankt, ik ga het even proberen!

Mag dat wel gevraagd worden?
dit zijn illegale praktijken :P
Op z'n hoogst een overtreding van de gebruikersvoorwaarden, maar dat maakt het nog niet illegaal, al zou de heer Jobs dat ongetwijfeld wel graag zo zien.

Maar kunne de topichelpers hiervoor ook gestraft worden?

Maar kunne de topichelpers hiervoor ook gestraft worden?

Als je echt te (maar dan ook echt te) gedetailleerd gaat praten dan wel ja.

Nou ja de topic wordt dan opslot gezet, en kan kun je er geen reacties meer plaatsen.

Is het al gelukt, anders kan ik ook mijn steentje bijdragen.
ik heb zelf ook een iPhone 3G, en op bijna elke fw een keer gejailbreaked,

heb trouwens nog meer ipods gejailbreaked voor vrienden.

Nee, het is nog niet gelukt. Ik heb het via snowbreeze, blackrain en redsnow geprobeert. Bij blackrain geeft hij aan dat er een bestand ontbreekt, asl.dll ! Via redsnow blijft hij hangen bij "wat for reboot" en via snowbreeze geeft hij aan dat snowbreeze failt omdat hij een bepaald .dll bestand niet kan vinden. Help!

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar deze melding krijg ik als ik snowbreeze wil openen. Ik heb het gevoel dat het op de veschillende manier niet lukt omdat dat iets te maken heeft me dat .dll bestand

Zie het einde van dit bericht voor meer informatie over het aanroepen
van JIT-foutopsporing (Just In Time) in plaats van dit dialoogvenster.

************** Tekst van uitzondering **************
System.InvalidOperationException: Er is een fout opgetreden bij het maken van het formulier. Zie ExceptionInnerException voor details. De fout is: Kan DLL iTunesMobileDevice.dll niet laden: Kan opgegeven procedure niet vinden. (Uitzondering van HRESULT: 0x8007007F) ---> System.DllNotFoundException: Kan DLL iTunesMobileDevice.dll niet laden: Kan opgegeven procedure niet vinden. (Uitzondering van HRESULT: 0x8007007F)
bij Manzana.MobileDevice.AMDeviceNotificationSubscribe(DeviceNotificationCallback callback, UInt32 unused1, UInt32 unused2, UInt32 unused3, Void*& am_device_notification_ptr)
bij Manzana.iPhone.doConstruction()
bij Manzana.iPhone..ctor()
bij sn0wbreeze_3._1._2.DFU..ctor()
--- Einde van intern uitzonderingsstackpad ---
bij sn0wbreeze_3._1._2.My.MyProject.MyForms.Create__Instance__[T](T Instance)
bij sn0wbreeze_3._1._2.My.MyProject.MyForms.get_DFU()
bij sn0wbreeze_3._1._2.MDIMain.MDIMain_Load(Object sender, EventArgs e)
bij System.EventHandler.Invoke(Object sender, EventArgs e)
bij System.Windows.Forms.Form.OnLoad(EventArgs e)
bij System.Windows.Forms.Form.OnCreateControl()
bij System.Windows.Forms.Control.CreateControl(Boolean fIgnoreVisible)
bij System.Windows.Forms.Control.CreateControl()
bij System.Windows.Forms.Control.WmShowWindow(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Form.WmShowWindow(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

************** Geladen assembly's **************
mscorlib
Assembly-versie: 2.0.0.0
Win32-versie: 2.0.50727.4206 (VistaSP2GDR.050727-4200)
CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
sn0wbreeze
Assembly-versie: 4.0.0.0
Win32-versie: 4.0.0.0
CodeBase: file:///C:/Users/RUTGER~1/AppData/Local/Temp/Rar$EX19.360/sn0wbreeze-V2.0.2.exe
Microsoft.VisualBasic
Assembly-versie: 8.0.0.0
Win32-versie: 8.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/8.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
System
Win32-versie: 2.0.50727.4205 (VistaSP2GDR.050727-4200)
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
System.Windows.Forms
Win32-versie: 2.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
System.Drawing
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
System.Runtime.Remoting
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Runtime.Remoting/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Runtime.Remoting.dll
System.Configuration
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
System.Xml
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
mscorlib.resources
Win32-versie: 2.0.50727.4206 (VistaSP2GDR.050727-4200)
CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
Microsoft.VisualBasic.resources
Assembly-versie: 8.0.0.0
Win32-versie: 8.0.50727.4016 (NetFxQFE.050727-4000)
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic.resources/8.0.0.0_nl_b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.resources.dll
System.Windows.Forms.resources
CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_nl_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll

************** JIT-foutopsporing **************
Als u JIT-foutopsporing wilt inschakelen, moet in het configuratiebestand voor deze
toepassing of computer (machine.config) de waarde
jitDebugging in het gedeelte system.windows.forms zijn ingesteld.
De toepassing moet ook zijn gecompileerd terwijl foutopsporing
was ingeschakeld.

Bijvoorbeeld:

<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Wanneer JIT-foutopsporing is ingeschakeld, worden onverwerkte uitzonderingen
naar het JIT-foutopsporingsprogramma gestuurd dat op de computer is geregistreerd
en worden niet door dit dialoogvenster verwerkt.

Als je wil weten of iets illegaal is (of tegen de gebruiksvoorwaarden van helpmij) heb je onder aan elk bericht de "Meld Misbruik" Link dan kan een mod van helpmij zich daar met zijn collega's over buigen. Mijns insziens is het niet illegaal juridisch gesproken maar mogelijk dat het op het forum niet gewenst is.

Hieronder mijn bronnen voor de legaliteit ervan :)

http://ictrecht.nl/gamerecht/games/consoles/sony-onderneemt-stappen-tegen-distributeurs-ps-jailbreak/ zei:
Opvallend genoeg is het jailbreaken van de iPhone sinds juli van dit jaar officieel legaal in de Verenigde Staten, dankzij een expliciete uitzondering op de Digital Millenium Copyright Act (DMCA). Een vergelijkbaar recht is in Nederland verwoord in artikel 45m van de Auteurswet voor handelingen die onmisbaar zijn om de interoperabiliteit met andere computerprogramma’s tot stand te brengen. Een groot verschil met betrekking tot de juridische status van het jailbreaken van de iPhone enerzijds en de Playstation 3 anderzijds, is de verhouding tussen legale homebrew en illegaal gekopieerde software. Doordat het jailbreaken van de iPhone is onstaan voordat Apple met haar eigen App Store kwam, bestond er al een dermate groot aanbod van homebrew-software dat er een aparte applicatiewinkel voor is onstaan genaamd de Cydia Store. Gebruikers met een gejailbreakt toestel kunnen in deze alternative applicatiewinkel unieke software downloaden die naar niet via de App Store verspreid kan worden, wat voor doorslaggevend belang bleek bij de beoordeling van de mogelijke uitzondering op de DMCA.

http://blog.iusmentis.com/2009/02/23/iphone-jailbreaken-mag-dat-nou-toch/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan