iphone 3G kan niet updaten

• Onderwerp starter Onderwerp starter yolo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yolo

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
hallo allemaal,
ik heb een probleem mijn 3G kan niet updaten naar ios 4.3 of hoger.
nou weet ik dat geen enkele 3G dat kan. en het is zeer vervelend want ik heb nog GEEN ÉÉN app gezien die draait op 4.2.1 of lager.

maar goed nu las ik iets over een jailbreak die ios 5 features naar de iphone 3 kan zetten.
wie heeft hier een download link van.
nu is dit mijn eerste apple apparaat en snap ik niks van itunes ed.

dus kan iemand mij zo goed mogelijk uitleggen hoe ik die jailbreak kan instaleren en hoe ik de echte ios weer terug kan zetten als er iets mis gaat of als de jaibreak me niet bevalt. verder moet ik ook weten hoe ik hem moet back upen. natuurlijk moet de jailbreak wel veilig, virusvrij en zonder hackers zijn! maar dat spreekt voor zich.

zoals ik al zei ik heb altijd android gebruikt dus wees zo duidelijk mogelijk en geef a.u.b genoeg informatie

heel erg bedankt :D

Hoi,

Ik heb voot je gekeken, en volgens mij heb ik wel wat gevonden voor je. Wat wel handig is, is dat je even een back-up maakt van de huidige instellingen. Dan kan je je apparaat altijd nog terugzetten.

Download link: "Link verwijderd"

Veel succes!
Groeten, xp2

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Yolo,

Aangezien je vraagt om een downloadlink voor een jailbreak, wordt dit topic gesloten. Vragen om links naar warez/jailbreaks zijn niet toegestaan op Helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan