iphone 3g loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicjuuhh

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2013
Hoi,
Ik heb een oude iphone 3g uit de kast gehaald. Ik wouw alle instellingen wissen en deed dat via me iphone naar algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen . Het probleem is dat hij nu opstart met alleen een apple logo en een rondje eronder. maar verder komt ie ook niet. Itunes herkent hem ook niet meer, en mijn aan/uit knop is ook kapot. Dus kan ik de iphone niet meer in DFU mode zetten.

Iemand tips??

komt er ook bij opstarten een balkje onder de logo?
want als dat balkje niet vol loopt wil ie natuurlijk niet opstarten he :P

Dat balkje was al helemaal vol gelopen en toen gebeurde dus dit...

ik heb trouwens zelf ook een 3g (een 3gs wel is waar) en daar is hetzelfde mee gebeurt. bij mij was kapotte hardware het probleem (nu wel gefixt en werkt weer). je kunt hetzelfde probleem hebben als mij dat de iphone niet op wil starten door de kapotte aan/uit knop.

ik heb mn scherm verwisseld (die was ook stuk). ik zou in jouw geval de knop verwisellen (kun je t ook weer gebruiken

Als je gewoon een beetje goed zoekt via Google... schijnt het wel mogelijk te zijn.
Ik heb geen zin om al dat zoek werkt voor je te doen dus hierbij wat ik ingevuld had
Zoek op ----)> "how to put iphone in dfu mode without sleep button"
Je kan het ook in het Nederlands zoeken maar dat zal wat minder resultaten opleveren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan