Iphone 3g met telfort abbo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

renebvz

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2010
Goeden avond allemaal,

even mijn situatie schetsen want ik heb namelijk een vraag maar beetje vaag als ik het zo neer leg. :

Ik had eerst een Samsung met daar een Telfort abbo, inc onbeperkt internet.
op een gegeven moment ging die kapot. en nam ik mijn stiefbroers blackberry over.
al gauw kwam ik er achter dat ik niet op internet kon omdat de provider geen blackberry internet ondersteunden. affijn, nadat de blackberry steeds meer kuren gaf ging ik op zoek naar een alternatief.

het abonnement loopt pas af in mei dus dat duurt ook nog wel even, opkopen kosten ook weer wat geld en dan moest ik nog een ander toestel kopen.
Dus ik kwam iemand tegen die een normaal abonnement heeft met een iphone 3g.
Dat vond ik ook wel een goede oplossing. dus ik ging op zoek naar een iphone 3g los om te kopen.

Oke die kwam aan vandaag en ik probeer dus op internet te gaan maar dat duurde echt ontiegelijk lang, dus dan denk ik na 5minuten dit gaat niet werken. toen heb ik nog op internet gezocht voor een telfort iphone internet guide en moest je ergens bij de instellingen Telfort invoeren. ook gedaan, en daarna opnieuw opgestart. bijvoorbeeld Facebook kwam wel in het scherm en google maar andere sites nog steeds niet.

Ik vraag me af, heb ik nou gewoon een verkeerd abonnement, moet ik dus wachten totdat me abonnement is afgelopen of indd opkopen.

Hopelijk weten jullie meer dan mij :D

Vriendelijke groet. Rene

Indien het toestel niet gesimlocked is (dat zou hij zelf direct aan moeten geven) zou je met elk abonnement kunnen werken; vanuit het toestel zitten hier in ieder geval geen beperkingen op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan