Iphone 3G Simlocked

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
Hallo,
Ik heb me laten verleiden... een iphone 3G gekocht via Groupon voor de echtgenote (ze is geen GSM-freak maar vreesde hopeloos achter te geraken en wou wel een iphone proberen)
na maaaaaaaanden wachten, eindelijk in de bus
geen officieeel doosje, maar alles wat er aan moest was er bij
echter
als we de simkaart insteken geeft de iphone aan dat hij simlocked is
dus
waardeloos
tenzij iemand van jullie ons kan verder helpen
we zijn geen techneuten dus... maak het niet te moeilijk aub
graag een handje
 
Er zijn bedrijven die telefoons simlockvrij maken. Even zoeken naar 1 bij jullie in de buurt.

Wat ik me daarnaast afvraag. Je koopt toch niet via groupon. Deze leveren enkel de korting. Afhandelinkg gebeurt via het bedrijf zelf. Als je weet welk dit is kun je daar aankloppen. Kijk even welke bedrijfsnaam op de factuur staat en wat je precies gekocht hebt (artikelomschrijving).
 
komt via Swissdeal
heb die al gemaild
zonder resultaat

blijkbaar kost zo een unlocken veel geld.... en ik vind niet direct een plaats waar het kan in de buurt

JP
 
Heb je er geen abbo of prepaid simmetje bij gekocht dan?
Als je er geen sim bij hebt mag de telefoon niet gesimlocked zijn.
Of heb je hem 2e hands gekocht?

Bij ons in Harderwijk heb je een winkel waar het unlocken kan.
Maar je kunt op internet ook zat sites vinden die het doen, zoek er dan wel een uit waar je langs kunt gaan.
 
via groupon gekocht... iphone 3G dus ouder model... prikje..
 
Swiisdeal doet mij vermoeden dattie uit zwitserland komt. Klopt dit? Dan wordt het lastig want zwitserland buiten de eu. Dan heeft dreigen met rechtszaken en zo geen zin.

Blijft over unlocken. Via Google moet zo iets wel te vinden zijn. Kost wel geld, maar dan kun je de telefoon op z'n minst gebruiken.
 
Probeer eens via Apple.

Ik heb namelijk ooit een oud telefoontje gehad en via de provider de unlockcode gevraagd.
Kreeg ik als antwoord dat dat niet kon omdat de fabrikant van het toestel failliet was.
Misschien kan Apple dus wat voor je doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan