iphone 3g software reset probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robinkod

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2011
Berichten
124
hallo,

ik heb laatst via internet een iphone gekocht zonder sim kaart.

ik heb nu die nieuwste ios erop gezet (4.2)

maar nu geeft de iphone aan dat de simkaart niet word ondersteund, ik kan niet verder met de setup van de software...

ik kan hem ook niet in vliegtuigmodus zetten wat veel zeggen want ik kan nog niet naar het menu.
 
hallo probeer eens onderstaande

1.Zet de iPhone volledig uit.

2.Plaats een simkaart van een andere provider (KPN, Vodafone, Telfort) in je toestel en zet de iPhone aan.

3.Na het opstarten, kies ‘Ontgrendelen’. Indien gevraagd, voer de pincode in van de desbetreffende simkaart.

4.Verbind nu de iPhone voor een halfuur met je computer, met iTunes opgestart. Gedurende dit halfuur kun je de iPhone niet gebruiken, laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren. iTunes moet verbonden zijn met internet.

5.Koppel na een halfuur de iPhone los van de computer en sluit deze opnieuw aan, met iTunes nog steeds ingeschakeld.

6.iTunes zal aangeven dat er een update van de nieuwe provider (carrier) is gevonden en vraagt of deze geïnstalleerd moet worden. Kies ‘Ja’.

7.Er verschijnt nu een melding ‘Gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij’. Als je een pincode had ingesteld, moet je die nu invoeren. Linksboven op het iPhone-scherm verschijnt de naam van je nieuwe provider. Is dit niet het geval, dan moet je de iPhone nog een keer loskoppelen en aansluiten.
 
het is al opgelost,

ik heb een programma dat redsn0w heet geinstalleerd via cydia en nu werkt alles prima ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan