Iphone 3gs doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErwinHendriks

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2012
Hallo,

Mijn iphone 3gs wil niet meer aan.
Hij viel elke dag 2 keer ongeveer al spontaan uit als ik hem daarna weer aanzette deed alles het weer dus daar maakt me ik geen zorgen over. Maar toen ik hem unlockte viel hij weer uit eerst dacht ik dat die zoals altijd gewoon weer aanging maar dat deed hij niet. Na een tijdje startte hij gelukkig weer op maar toen kwam er opeens in beeld IOS 6 en daaronder in dat slide ding om te unlocken stond configureer. als ik hem dan unlock vraagt hij mijn code die tikte ik gewoon in daarna moest ik hem aansluiten aan Itunes. ik haalde hem van de oplader en toen viel hij gelijk uit. Als ik hem nu aan mijn Macbook doe start hij op met het apple logo en na een tijdje valt hij weer weg zo gaat het maar door. Hij is ook niet te zien in Itunes. Hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd...
ik zit altijd veel te whatsappen met vrienden dus alsjeblieft help!

alvast bedankt

Ik heb zelf geen iPhone, maar kun je de iPhone niet gewoon herstellen met iTunes? Dat kan waarschijnlijk niet als ie uit is maarja, mocht ie aan gaan:rolleyes:. Ik vermoed op hardwarematiggebied toch kortsluiting. Zit de accu in de iPhone er goed in? Geen stof ertussen ofzo? Stof is namelijk de vijand van alle elektrische apparaten:mad:.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Heb je hem gejailbreakt?

@bassie,

Een batterij kan bij een iphone niet fout zitten(hij kan namelijk niet open worden gemaakt door een normale eindgebruiker)

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf geen iPhone, maar kun je de iPhone niet gewoon herstellen met iTunes? Dat kan waarschijnlijk niet als ie uit is maarja, mocht ie aan gaan:rolleyes:. Ik vermoed op hardwarematiggebied toch kortsluiting. Zit de accu in de iPhone er goed in? Geen stof ertussen ofzo? Stof is namelijk de vijand van alle elektrische apparaten:mad:.

Hij komt nergens in itunes te staan mijn Macbook herkent hem gewoon niet omdat hij dus niet aan gaat. en over dat stof.... ik heb hem 1 keer open gemaakt om er zelf een nieuw beeldscherm in te zetten. Er zat al behoorlijk wat stof en zand in dat heb ik er zo veel mogelijk uit gehaald. Maar de aan de zijkanten kan je gewoon naar binnen kijken dus ik denk dat er weer heel veel inzit. Ik ga hem nog wel een keer open maken om te kijken of alles er nog goed inzit.ß

Ik had het al gedaan maar zo te zien niet lang genoeg hij zij dus dat er iphone was aangetroffen waar de herstel modes actief van was dus ik herstelde hem maar toen kwam er een foutcode 2005 :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan