iPhone 3GS gaat uit tijdens 1e installatie (2e hands)

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.394
Goedenavond,
Ik had een 2e handse iPhone 3GS gekocht, deze was leeggemaakt. Tijdens 1e installatie ging de iPhone spontaan uit vandaar dat ik hem heb teruggebracht.
Ik kwam (na sim code ingevoerd) tot het wifi connect scherm tijdens installatie en toen... poef, zwart.

Nu kreeg ik bericht van de verkoper dat ik de iPhone via de kabel had moeten installeren, dat het dan wel goed gaat.
Ik vind het een vreemd verhaal, de batterij was vol namelijk en spontaan uit/aan daar hou ik niet van.

Bij twijfel niet inhalen, dus ik laat het overgaan, maar was benieuwd of het misschien een bekend fenomeen is.
 
Wat meneer hier mee bedoeld is denk ik dan terugzetten naar fabrieksinstellingen. Hier kun je niks fout doen en kan via itunes gedurende het proces de iphone aan de computer laten zitten en wachten.
 
Ah ok. Vreemd wel dat ie spontaan uitgaat. Dank je voor je reactie.
 
Is de iPhone inmiddels gemaakt / hersteld ? Is het beeld zwart of is er geen achtergrond verlichting. Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad dat toevallig op dat moment je scherm defect is geraakt. Kan hem wel voor je repareren indien je dat wenst.
 
@cia.ronaldo, dank je voor reageren. Ik had de status al op opgelost gezet want heb smartphone uiteindelijk niet gekocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan