{Iphone 3GS} help me iphone crasht :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
hallo mensen

ik heb nou al een tijdje een gejailbreakte iphone 3GS en ik kreeg vandaag rond 5e een smsje toen ik wilde kijken wie het was kreeg ik in eens een restore springboard, en ik dacht van"WTF??" toen ie weer terug was wilde ik kijken en deed ie het weer en toen dacht ik echt van "WTF!!!!!:mad:" en hij is niet opgehouden.

wat heb ik al gedaan:
Ik heb hem al uitlaten gaan (ik kon hem niet uitzetten want dan krijg ie ook zo'n restore springboard ding, maar ik was slim en ik wist dat dat restore heel veel stroom kost en hij was maar op 30%) maar dat werkte ook niet.
Ik heb hem via r3dsn0w gejialbreakt maar daar kan ik niet op restore drukke want dan meot ie in DFU mode(hard factory) maar om in DFU mode te komen moet je minimaal 1minuten hebben, en ik heb maar 3-4 sec.
Ik heb al gebropeerd via Itunes maar daar lukt het niet want hij vraagt telkens om een reserve-backup (zelfs als ik klik op niet doen doet ie het toch) en op het einde van die backup krijg ik een error.

wat sowieso niet kan is:-\
hem naar apple sturen want dat kost me een Iphone :-\ jailbreaken is legaal maar ze willen het niet! dus wanneer je iphone het gejailbreakt en er is een software-error dan geven de schuld aan de jailbreak :(

over mijn Iphone:
Het is een Iphone 3gs
16g
jailbreaket met redsn0w win 0.9.10b6
update 5.1.0
tethered
en er zit een toegangscode op (weet niet echt of dit uitmaakt :-\ )

Laatst bewerkt:
ik wist niet wat een hard factory maar ik heb het opgezocht
en DFU mode en hard factory is het zeflde dus dat kan ik ook niet doen

wow wat heeft die gast een slechte camera maar....
ik heb hem nu wel in DFU mode-hard factory maar Itunes werkt niet mee
Itunes kan nu hellemaal niet meer mijn Ipone zien

EDITE me IPones wilt nu niet eens meer aangaan ... zover die aankon

Laatst bewerkt:
heb je niet een of ander menu als je bepaalde knoppen indrukt als hij uitstaat?
Bij htc bijvoorbeeld POWER UP+VOL DOWN.
Daar kan je dan alles regelen

Een vraagje: waarom heb je hem gejailbreakt?

@Robinwolters1: Jouw bericht verwijderd.
Het voegt niets toe aan een oplossing voor het probleem van de TS'r.
;)

als je de home en power button +- 20 sec inhoud doet hij een reset, gaat hij nou aan?

me Iphone doet het weer!
het probleem bij het herstellen zat hem bij mijn pc, want ik heb het geprobeert op de Imac van me vader en daar deed ie het gewoon heel erg goed.
en DFU mode ging wel maar het duurde ff wat langer dan normaal.

Itunes zag heel mijn iphone niet omdat mijn pc te weinig stroom geeft aan mijn Iphone, ik moet nu mijn toetsenboord,monitoor,boxen en mijn muis lichtjes uitzetten en dan ziet ie hem wel:3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan