iphone 3gs oordopjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

techn9ne

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
hallo,

ik heb probleem met me iphone oordopjes probleem.
de bass van 1 me oordopjes is stuk ik krijg te harde bass.
ik ben naar de t-mobile gegaan hun zijden dat die handleiding lezen maar ik kan hem niet vinden.
maar ik heb me iphone nog geen jaar en ik heb ook verzekerd. dus mijn vraag is krijg ik wel een nieuwe oordopjes vergoed? of moet ik nieuwe halen? en heeft iemand de klantenservice nr van apple

hoi

ik weet niet of het word vergoed omdat sommige bedrijven zeggen dat oordopjes onder accessoires vallen maar
als je hun eventueel gaat bellen en zij zullen dit niet gelijk zeggen zal dit vast niet zo zijn maar..
op televisie was net een stuk [over apple][Radar] dat zij bij zulke dingen zeggen: dat valt onder vochtschade
dit kan dus ook als je gaat bellen en je gaat zweten zeggen ze dat
ik zou gewoon even bellen met apple [op deze site staat denk ik wel wat je nodig hebt aan informatie http://www.apple.com/nl/contact/ ]

veel succes:thumb:

hoi

ik weet niet of het word vergoed omdat sommige bedrijven zeggen dat oordopjes onder accessoires vallen maar
als je hun eventueel gaat bellen en zij zullen dit niet gelijk zeggen zal dit vast niet zo zijn maar..
op televisie was net een stuk [over apple][Radar] dat zij bij zulke dingen zeggen: dat valt onder vochtschade
dit kan dus ook als je gaat bellen en je gaat zweten zeggen ze dat
ik zou gewoon even bellen met apple [op deze site staat denk ik wel wat je nodig hebt aan informatie http://www.apple.com/nl/contact/ ]

veel succes:thumb:

Ze gaven een voorbeeld van senhyser dat dat bijvoorbleed 2 jaar fabriek grantie op staat. Van Apple weet ik niet maarja ik zal ze morgen wel even bellen thanks nog

vervelend dat de oordopjes nu al stuk zijn zeg.
ik had hetzelfde probleem met mijn oordopjes. gelukkig kon ik goedkoop nieuwe oortjes krijgen via www.oordopjesstore.nl

mijn oordopjes werden niet vergoed helaas:(

iphone oordopjes vooral niet kopen bij oordopjesstore.nl.
Eerst had ik er 2 gekocht, toen ik tevreden was, er nog 6 gekocht.
2 vielen stuk uit de verpakking, de andere 6 zijn nu ook kapot.
Wat een slechte kwaliteit.
Oordopjesstore reageert ook niet op de klacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan