Iphone 4 bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJRevo

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Hoi,

Wanneer ik bel met mijn Iphone 4, houd ik de telefoon tegen mijn wang aan. Op een of andere manier gaat de telefoon vanzelf aan en drukt die soms uit zichzelf op knopjes. ( 6 knopjes wanneer je aan het bellen bent: luidspreker, wacht etc etc)

Weet misschien iemand een oplossing hoe je dit kan voorkomen? of wijzigen? Zodat dit niet meer gebeurd.

Met vriendelijke groet
Maarten

Helaas staat hier geen oplossing tussen wat kan voorkomen dat je er geen last meer van hebt. Weet u toevallig een oplossing? zodat je deze instelling toevallig kan wijzigen?

als je je telefoon jailbreakt dan heb je der wel een tweak voor

maar je kan er natuurlijk ook voor terug gaan als je toch garantie hebt en niet wil jailbreaken

Edit :

welke firmware zit je ?

Laatst bewerkt:
Is dat zo?
Blijft een feit dat het een fabricage fout is en de sensor gewoon niet deugt.
Kan je mij vertellen wat die tweak doet, altijd handig om te weten.
Persoonlijk zou ik ermee terug gaan. Men kent het probleem.

ja klopt inderdaad het ligt aan de sensor die niet goed is

volgens mij ligt het ook een beetje aan hoe je de telefoon vast houd en of je oor op die sensor zit

maar die tweak heet callLock te downloaden via cydia dus je moet je telefoon jailbreaken kost $ 0,99

wat die tweak doet hij locked je screen als je aan het bellen bent weet niet precies hoe het werkt

maar hier een filmpje : Youtube CallLock

Even gekeken en waar ik al bang voor was is dus waar. Hij blokkeert het scherm in zijn geheel dus je kan ook de opties niet gebruiken indien nodig.
Hij werkt niet met de sensor maar registreert of er gebeld wordt en gooit dan heel het scherm op slot !!
Naar mijn idee geen oplossing !

je kan toch je scherm unlocken met die app net zoals je iphone unlocked en dan zijn de toetsen wel weer zichtbaar naar mijn idee wel een oplossing

niet dat het super handig is maar als ik bel dan wil ik meestal die andere toetsen toch niet gebruiken

misschien dus inderdaad niet handig voor die gene die constant onder het bellen andere dingen op ze iphone wil doen maar als je het alleen voor het bellen het doet is het prima te gebruiken

het is inderdaad alsnog een fabrieks fout of softwarematig een fout van apple dus het zou gewoon moeten werken die sensor dus als je inderdaad garantie hebt breng hem dan terug anders zou ik dit een prima oplossing vinden

Laatst bewerkt:
Bedankt! ik ga terug naar de winkel en die zullen het wel oplossen voor mij :) en misschien ga ik hem jailbreaken moe even kijken.

Is beide een optie maar hou er rekening mee dat je wel functionaliteit verlies m.b.t. bedienen van je toestel als je het genoemde appie neemt.
Mij lijkt dat men het gewoon moet oplossen voor je......

ik ben het toch niet helemaal eens met je

als je nog 1 keer dat filmpje bekijkt dan zie je toch dat ie automatisch locked met het bellen en dan dan zeg maar je lockscreen komt

je ZIET dan ook dan als je hem unlocked dat je gesprek aan blijft staan

dus je verliest helemaal niet de functionaliteit van het het bedienen van je iphone het is nu alleen locked met je lockscreen

volgens mij kan je hem ook nog is automatisch bedienen dus dat ie vanzelf op lock gaat of handmatig dat je daarvoor de power knop gebruikt om je screen te locken

Edit :

het is en blijft natuurlijk een fout in de sensor daar heb je wel helemaal gelijk in

ik heb het nu zelf ook even echt getest ik vind het wel werken dit is de handmatige optie

als je het gesprek belt of ontvangt druk je 1 keer op de power knop en dan krijg je het lockscreen te zien

wil je bijvoorbeeld je telefoon op luidspreker zetten dan haal je de telefoon van het lockscreen af en je hebt gewoon je normale bel menu functies in beeld

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan