Iphone 4 kan geen apparaten vinden Bluetooth

• Onderwerp starter Onderwerp starter DoRcO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DoRcO

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Hallo helpmijers,

Ik heb een iphone 4 voor me liggen, en heb nu een probleem, het apparaat wil geen apparaat vinden.
Ik heb een handsfree set van Jabra, de 'Cruiser 2' en deze is ingeschakeld,
(de iphone moet deze nu dus kunnen detecteren, dit werkte met een andere LG mobiel namelijk wel).
[ Jabra Cruiser 2 website ]

Echter zodra ik de bluetooth aan zet blijf het apparaat 'Zoeken...'
oneindig lang....

Wat is/kan er aan de hand zijn? bluetooth functie kapot?
(probleem heeft zich al voor gedaan zolang ik het apparaat heb...)

Ik weet dat de Iphone 4 wel word ondersteund door dit apparaat en andersom...
zo lees ik hier op een ander forum

Hi
Have an iphone4 (OS 4.1) and an Jabra Cruiser 2. Pairing was not an issue. What happens is every time I get in my car I have to turn iphone's bluetooth off, then on, then the devices connect. It is very frustrating. If I do not turn the phone's bluetooth off/on, clicking on "connect" under Bluetooth->Devices does not do anything, it just tries and tries and tries. But if I go through a bluetooth off/on flow then as soon as I click on "Connect" they very quickly connect.

Any help is appreciated
iphone 4G, iOS 4, Jabra Cruiser 2 Hi
Have an iphone4 (OS 4.1) and an Jabra Cruiser 2. Pairing was not an issue. What happens is every time I get in my car I have to turn iphone's bluetooth off, then on, then the devices connect. It is very frustrating. If I do not turn the phone's bluetooth off/on, clicking on "connect" under Bluetooth->Devices does not do anything, it just tries and tries and tries. But if I go through a bluetooth off/on flow then as soon as I click on "Connect" they very quickly connect.

Any help is appreciated
iphone 4G, iOS 4, Jabra Cruiser 2

Kan iemand mij verder helpen, ik zou dit graag werkend hebben.

[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=138783&d=1318023418[/smallimg]

Bijlagen

• IMG_0282.PNG
    IMG_0282.PNG
    67,7 KB · Weergaven: 3.262
Laatst bewerkt:
Heb je de nieuwste iOS er op staan, en ik weet dat dit bij apple ligt omdat iemand ken die ook problemen heeft met zijn VW Polo bluetooth

ik heb me playstation 3 headset op me iphone kunnen aansluiten

in mijn geval moest ik wel de headset in een speciale mode zetten zodat ik hem kon vinden en kon aansluiten (koppelings modus)

misschien dat dat het geval ook is met de " jabra cruiser 2 "

hoe dat moet staat waarschijnlijk in de handleiding

WEBSITE : Jabra Cruiser 2 Handleiding

Laatst bewerkt:
Op de jabra is niets in te stellen :(
En ik meende te herinerren dat er nog een nieuwe iOS klaar stond...
Dat zal ik vanavond proberen...

als ik in de handleiding kijk zie ik toch echt staan pairing mode

Zet de luidsprekertelefoon aan. Houd de toets Beantwoorden/
beëindigen ongeveer vijf seconden ingedrukt, totdat "pairing mode"
(koppelingsmodus) wordt aangekondigd.

ik hoop dat dit je wat verder helpt

ik neem aan dat het geen probleem moet zijn als je IOS boven 4.00 zit om een bluetooth apparaat te koppelen

Super het heeft gewerkt... Ik heb dit volgensmij niet bij mijn eerste mobiel hoeven doen...
Dat zal misschien wel komen doordat het de eerste mobiel is die ermee verbind.

Beantwoord knop 5 seconden vast houden, apparaat raakt in paringmode en kan door bluetooth worden gevonden..

Super bedankt allemaal voor de snelle antwoorden en de oplossing uiteraard :)

ja het schijnt als je hem voor het eerst aanzet dat ie automatisch start in pairing mode

maar mooi om te horen dat het is opgelost :thumb:

Ik heb hetzelfde probleem met een een iPohone 4s en een gsm (Samsung S8300)

De gsm vindt de iPhone wel, maar de iPhone vindt niets.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Zodat ik afbeelding kan versturen tussen iPhone en gsm.

Alvast bedankt!

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften met iemand zijn / haar topic. Daarbij is de topic van 2011, dus al heel lang niet actueel meer.

Deze sluit ik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan