DoRcO
Verenigingslid
- Lid geworden
- 21 aug 2007
Hallo helpmijers,
Ik heb een iphone 4 voor me liggen, en heb nu een probleem, het apparaat wil geen apparaat vinden.
Ik heb een handsfree set van Jabra, de 'Cruiser 2' en deze is ingeschakeld,
(de iphone moet deze nu dus kunnen detecteren, dit werkte met een andere LG mobiel namelijk wel).
[ Jabra Cruiser 2 website ]
Echter zodra ik de bluetooth aan zet blijf het apparaat 'Zoeken...'
oneindig lang....
Wat is/kan er aan de hand zijn? bluetooth functie kapot?
(probleem heeft zich al voor gedaan zolang ik het apparaat heb...)
Ik weet dat de Iphone 4 wel word ondersteund door dit apparaat en andersom...
zo lees ik hier op een ander forum
Kan iemand mij verder helpen, ik zou dit graag werkend hebben.
[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=138783&d=1318023418[/smallimg]
Ik heb een iphone 4 voor me liggen, en heb nu een probleem, het apparaat wil geen apparaat vinden.
Ik heb een handsfree set van Jabra, de 'Cruiser 2' en deze is ingeschakeld,
(de iphone moet deze nu dus kunnen detecteren, dit werkte met een andere LG mobiel namelijk wel).
[ Jabra Cruiser 2 website ]
Echter zodra ik de bluetooth aan zet blijf het apparaat 'Zoeken...'
oneindig lang....
Wat is/kan er aan de hand zijn? bluetooth functie kapot?
(probleem heeft zich al voor gedaan zolang ik het apparaat heb...)
Ik weet dat de Iphone 4 wel word ondersteund door dit apparaat en andersom...
zo lees ik hier op een ander forum
Hi
Have an iphone4 (OS 4.1) and an Jabra Cruiser 2. Pairing was not an issue. What happens is every time I get in my car I have to turn iphone's bluetooth off, then on, then the devices connect. It is very frustrating. If I do not turn the phone's bluetooth off/on, clicking on "connect" under Bluetooth->Devices does not do anything, it just tries and tries and tries. But if I go through a bluetooth off/on flow then as soon as I click on "Connect" they very quickly connect.
Any help is appreciated
iphone 4G, iOS 4, Jabra Cruiser 2 Hi
Have an iphone4 (OS 4.1) and an Jabra Cruiser 2. Pairing was not an issue. What happens is every time I get in my car I have to turn iphone's bluetooth off, then on, then the devices connect. It is very frustrating. If I do not turn the phone's bluetooth off/on, clicking on "connect" under Bluetooth->Devices does not do anything, it just tries and tries and tries. But if I go through a bluetooth off/on flow then as soon as I click on "Connect" they very quickly connect.
Any help is appreciated
iphone 4G, iOS 4, Jabra Cruiser 2
Kan iemand mij verder helpen, ik zou dit graag werkend hebben.
[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=138783&d=1318023418[/smallimg]
Bijlagen
Laatst bewerkt: