iPhone 4 kopen Vodafone, goeie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Ik ben van plan binnekort een iPhone te kopen. Nu heb ik dit al gevonden...
Vodafone

Is dit een goeie? Iemand ervaring? Ik wil graag 16 GB. Is het internet snel op Vodafone? Ik heb nu internet van vodafone op mijn samsung star en ik vind het vrij traag... Is dit met de iPhone anders? En is dit een goeie deal of zijn er goedkoperen? Bij T-mobile is het bijna 50 euro per maand.

Ik kom via deze website op deze deal.
t-Mobile

Deze is wel interresant... :\ Iemand nog andere tips?

Hou je er rekening mee dat bij Vodafone je een datalimiet hebt en bij T Mobile niet. Data gaat hard op een iPhone hoor.....
Ik zit zelf bij T Mobile en is lekker snel !

Hou je er rekening mee dat bij Vodafone je een datalimiet hebt en bij T Mobile niet. Data gaat hard op een iPhone hoor.....
Ik zit zelf bij T Mobile en is lekker snel !

Gaat het hier ook om een iPhone of ander toestel?

Okay mooi. Heb je (als je abbonement heb) ook wat voor het toestel moeten betalen of echt alleen per maand? Ik weet echt niet wie ik moet kiezen. Dat ik voor T-mobile ga, weet ik al, maar welk abbonement...? Ben het even helemaal kwijt.

Ik heb iets bij betaald ja en welk abbo jij wil hangt van je budget af.

i-150 abbo voor de 16 GB lijkt me het beste voor mij. Ik bel en SMS bijna nooit en heb internet hard nodig.
Oja, over 24 maanden verdeeld dan.

Moet je wel een aardig bedrag bij betalen.
Met veel internet idd T Mobile nemen zonder data limiet ! Ideaal !!

Aardig bedrag? Ik vind het wel meevallen. Ik wil niet te duur betalen per maand anders hou ik helemaal niks over van mijn maandelijkse inkomsten.

Waar kan je de iPhone eigenlijk los kopen? Simlock vrij dan en niet tweede hands... :P

is-tie als prepaid simlock vrij? Meestal zit je er dan voor een jaar aan vast

Ron

Ik kan nu ook een nieuwe mob uitkiezen, twijfel tussen de iPhone 4 en Samsung i9000 Galaxy....ervaringen??

Apple is wel kwaliteit hé ;) en Samsung is echt traag als je veel dingen achterelkaar doet. Dus als je even je Twitter wilt checken en dan snel een foto maken,... Tja, dat gaat niet lukken.

Kan iemand anders misschien goedkopere dealen vinden? Maakt niet uit welke provider, desnoods Vodafone maar het liefst niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan