Iphone 4 met sim-only abbonement

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Slayer

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Berichten
53
Hallo,

Ik heb een kans om een iphone te bemachtigen. Dit zonder abbonement. Nou had ik even op internet rond gekeken en een leuk abbonement gevonden(sim-only).
Hier stond echter bij dat het niet geschikt was voor Iphone 4.

Is dit een manier om mij een duurder abbonement te laten afsluiten, en is dit onzin? Of is maakt het echt uit wat voor abbonement je erbij hebt?

Bij voorbaat dank,

Jelle
 
sim only

Hoi, ik zag je berichtje en ik hoop dat je dr achter bent, want ik zit een beetje met hetzelfde probleem... Ik heb me laten vertellen alleen dat je via dit sim only abonnement wel een soort internet databundel dr bij kan nemen ofzo, dat is volgens mij de enige reden waarom het niet zou 'kunnen'... Laat ff horen of het je gelukt is!! Hoi
 
Hey,

Naar mijn weten kun je gewoon een sim-only abbo bij je iphone nemen. ( denk er wel om dat je een micro sim er bij krijgt ( deze kun je overigens ook gewoon knippen)). Maar bij dat abbonement die ik noemde in de eerste post, stond dat het niet geschikt was voor de iphone.

Gewoon uit voorzorg hebben we toch besloten om een andere (veel duurdere) sim-only erbij te doen.

Jelle
 
Je kan elk abonnement nemen i.c.m een iphone 4 zolang je er maar een internet abonnement bij neemt. Ik had overigens een ben sim only genomen. Deze hadden alleen geen microkaartje was even knippen en veilen maar werkt nu perfect :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan