iPhone 4 of iPhone 4S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricky14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Hallo allemaal,

Ik ga waarschijnlijk een iPhone kopen zonder abonnement. Dit doe ik omdat ik nog geen 18 ben en mijn vader niet garant wil staan voor eventuele bijkomende kosten.

Ik zat alleen te twijfelen of ik nou de iPhone 4 of 4S ga kopen. Op zich vindt ik de camera wel belangrijk maar ik heb het gevoel dat de iPhone nog helemaal geen betere processor nodig heeft omdat alles prima soepel draait.
Omdat ik toch wil internetten had ik het idee om bij vodafone gewoon elke maand 15,- in te wisselen voor 1GB internet. Hetzelfde idee als een abonnement.

Wat raden jullie aan, de 4 of de 4S?
Is 1GB internet veel? Zo ja, wat is veel?
Hebben jullie verder nog suggesties?

Het ziet er een beetje 'vragerig' uit maar ik wil graag alles goed onderzoeken voor ik echt iets ga kopen.

Alvast bedankt,
Rick

vaak is het moeilijk om een mening op speculaties te maken.... van de 4s is vrijwel nog niets echt zeker bekend.

En als we ervan uitgaan dat de iPhone 4S:
- 1Ghz dual-core (A5)
- 1GB geheugen
- 8MP camera
krijgt?

Een abbo is goedkoper denk ik. 1GB is volgens mij niet veel en filmpjes kijken op internet vult het denk ik snel ;) Dit is het bij ons gebruikte op de computer.

Code:
	Connection Information

Uptime:	3 days, 3:23:59
Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]:	2,20 / 4,39

Laatst bewerkt:
ik zou wachten tot de iphone 4S uit komt en dan de 4 "gewoon" kopen is ie een stuk goedkoper;)
en qua prestatie is de 4 ook niet slecht, ik denk niet dat je veel gaat merken van die dual-core processor

Ik mocht eerst ook geen abonnement van me ouders, ik ben gaan zoeken naar goedkopere aanbiedingen en na die gevonden te hebben op http://www.wirelesscircle.nl ben ik het gaan voorstellen aan me ouders. Ik was zo goedkoper dan het toestel los te kopen en nog is een klein abonnementje er op. De service en levering van de http://www.wirelesscircle.nl vond ik ook super goed! En de aanbiedingen zijn ook goed en betrouwbaar. Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan