iPhone 4 start niet meer op na verkeerde jailbreak

Status
Niet open voor verdere reacties.

FistFull95

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2011
Berichten
17
Hallo allemaal

allereerst een zeer fijne zondag toegewenst.

Ik zit met een probleem, ik heb de iPhone 4 van een vriend hier, en daar stond vanaf de fabriek een simlock op van kpn/hi. nou wou ik die er dus graag afhalen zodat iemand anders de iPhone kon gebruiken, dus ik start redsn0w op, en doorloop de standaard jailbreak procedure.

Echter ergens in het midden zegt redsn0w dat de keys.plist mist. ik heb toen even gegoogled, en gevonden dat ik dan gewoon de source ispw moest inladen via redsn0w. Hier is het hoogstwaarschijnlijk fout gegaan..

Ik heb iOS 4.2.1 geladen, terwijl er volgens mij 4.2 opstond (gaf redsn0w aan, maar was uiterst onduidelijk). Toen ging de jailbreak zelf wel goed en zag ik alles wat ik gewend was van andere apparaten die ik wel eens heb gejailbroken. Echter toen het apparaat opnieuw ging opstarten, bleef hij hangen bij het apple logo (bootloop dus).

Ik krijg het apparaat maar niet uit de bootloop, en 4.2 ispw kan ik maar nergens vinden waar die goed te downloaden is. Probleem dus x)
Ik heb niet echt zin om tegen mn vriend te moeten zeggen van, ja sorry je haalt je iPhone één dag uit de doos, en ik sloop het meteen voor je, dus heeft iemand een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Ivo
 
Zet de iphone in DFU mode ( ff googlen als je niet weet hoe ), zorg wel dat hij aan iTunes zit en dan in iTunes hem laten restoren en updaten naar ios 6.1.2 (op ios 4 doet kan je zelfs geen whatsapp meer downloaden) en dan jailbreaken met evasi0n ( http://evasi0n.com/ )
 
Laatst bewerkt:
Nee is alleen niet veilig voor de ipod touch 4g...

Hahaha nou en nu even serieus je ipod jailbreaken is in mijn ogen veilig genoeg.
zolang jij op ios 6.0 tot 6.1.2. zit kan je je ipod touch jailbreaken met evasi0n..
Veilig is een groot word.. met jailbreaken zorg je er natuurlijk voor dat het os dus niet meer gesloten is
dus dat breng risico,s mee

(Maar goed wat heb jij op je ipod staan wat zo belangrijk is dat niemand het mag zien) zo kan je het ook zien enigste dat ik kan bedenken is mail of een bank app

niet dat er daadwerkelijk mensen met je meekijken of zo hoor...

ik zou gewoon lekker jailbreaken ik doe het al jaren.. en elke keer gewoon gelukt en geen problemen... zou er ook niet aan moeten denken een ios device te kopen zonder het te kunnen jailbreaken

Zou snel zijn want bij de update 6.1.3 worden de exploits van de jailbreak waarschijnlijk gedicht
je kan altijd ook weer de jailbreak eraf halen en restoren naar origineel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan