iPhone 4 trilt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

luck7

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2009
Hallo

Ik heb sinds 3-4 maanden een iPhone en die heeft vanmiddag besloten niet meer te vibreren. Ik heb het toestel NIET laten vallen en dacht in eerste instantie dus dat er iets met de software mis was.
Natuurlijk heb ik alle instellingen gecheckt en zelf gereset.
Niks
Firmware update
Niks
Terug naar andere versies
Niks

Ik heb gecheckt of er een raar geluidje tehoren was op het moment dat ie normaalgesproken zou trillen maar hoor niks raars

Moet ik hem nu opsturen en zo ja, waar naartoe?

Alvast bedankt
Luck

Hoi,

Als alles gecontroleerd is zou je even afhankelijk of je hem bij een winkel hebt gekocht via die proberen en anders via deze proberen te regelen maar zie dat je in Oostenrijk zit maar daar zal ook zoiets zitten neem ik aan

Ik ga m'n provider contacteren en dan vraag ik wel of die er wat aan kunnen doen.
Nou heb ik alleen nog een andere vraag....
Ergens anders las ik van mensen die hetzelfde probleem hadden en die schreven iets over dat ze geen nieuwe iPhone kregen maar dat kan ik me niet voorstellen.
Kun je me daar wat meer over zEggen?
Bij normale garantie wordt het produkt namelijk toch gewoon vervangen voor een nieuw produkt?

Thanks
Luck

Hoi,

Nee volgens mij houd garantie in gelegenheid geven tot gratis reparatie,of hij moet niet meer te repareren zijn dan een nieuwe of je moet een aantal keren met dezelfd klacht zitten
(dus ondeugdelijk toestel) dan ook nieuwe.

Laatst bewerkt:
ik heb even gebeld met de serviceline en moet hem of opsturen, of naar een shop brengen.
ik ga voor het laatste, dan krijg ik namelijk tijdelijk een ander toestel.

gr. Luck

Hoi,

Fijn dat je een leen toestel krijgt, en nu hopen dat hij gauw gemaakt is succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan