Iphone 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eriks87

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Goedeavond!

Vraagje:
Ik heb het toch goed als ik zeg dat ik geen whatsapp kan installeren op een samsung ultratouch s8300?

Ik was toch al een beetje opzoek naar een nieuwe telefoon en ik was aan het kijken voor de IPHONE 4. Nu zag ik op een site deze telefoon voor 160 euro staan. Dit lijkt me denk ik wel een beetje heel weining? Is niet te vertrouwen denk ik? was gewoon een webshope. Ik heb wel een linkje, maar ik weet niet of ik deze hier mag plaatsen :o

Er stond nog wel bij dat het om een importmodel gaat uit Japan, dus niet standaard Nederlands. Ik kan dan denk ik niet een nederlandse versie hierop installeren?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Groeten,

Erik

Laatst bewerkt:
Welkom,

Laten we er van uit gaan dat de iPhone 4 bij ons al op z'n goedkoopst zo'n 600 euro kost of hoger, dat hangt er een beetje van af. Dus die 160 euro die ligt er een stuk onder. Of het is dan dikke oplichterij of het is wel zo omdat dat nou eenmaal wat goedkoper is daar, maar dan betaald je ook nog alle ander kosten erbij.

Verder kan je inderdaad kijken of er wat over de KVK staat of reviews van andere mensen, om steeds meer je vetrouwen er in te bouwen.

Dus het is geheel naar eigen keuze, maar denk er eerst wel heel goed overna...

Veel Succes!

en om een link te kunnen plaatsen, gebruik je de knop met de aardbol en de paperclip. Nadat je op deze knop hebt geklikt, plak je de link in het geopende window.

Hoi!!

Bedankt voor jullie reacties! Ik vond het ook al een beetje weinig. Ik heb de link nu even toegevoegd. Volgens mij is de site wel redelijk betrouwbaar..

http://www.webshophm.tk/

Ik heb op internet al wel het een en ander gevonden dat het niet om de echte gaat, die heeft namelijk geen duo simkaart.. het is een Airphone! :(

Stel dat ik deze onderstaande op marktplaats wil kopen, deze is 250 euro en als ik zo naar het plaatje kijk is dit geen airphone aangezien ik dat uitgelegd kreeg via een filmpje op Youtube over herkenning van de Airphone: http://www.youtube.com/watch?v=TUT39op2Pp8

Dan bieden ze vaak een hele partij telefoons aan.
Maar als ik jullie zo hoor, moet ie dus minstens 600 euro kosten anders is de telefoon niet echt!

Bedankt!

Groeten,

Erik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan