INTELxCORE
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jul 2011
Hallo ik heb een iPhone 4 rood (een skin)
64GB gekocht op Telfort Mobile:
Ik heb deze phone Precies twee maanden.
Ik had gister iOs 501 en ik dacht het word tijd voor n update
iOs 511 is ontzettend traaaag Itunes is ontzettend stom.
Me broertje heeft ook een iPhone 4 white en geuptdate naar ios511 maar zijne is gwn ok.
Dus ik downloade een ios 501 ipws gessingeerd door apple van het internet.
Ik kon de ipod niet restore ze zijde ik heb shsh blobs nodig maarals ik de shsh blobs wil ik kan ze neit krijge.
Ik ga me iphone niet opsturen naar apple want ik had een probleempje met mijne iPad1 en ze hebbe het alleen erger gemaakt. Anyway als ik restore krijg ik error 2005, 11 of 3194 (een van die errors)
Dus hier he.b ik een bricked iphone non jailbreak. Het enige wa ik ken doen is wachte op ios 512 maar mischien is die nog trager.
Ik heb een manier nodig waardoor ik errorloos kan restore van 511 naar 501
64GB gekocht op Telfort Mobile:
Ik heb deze phone Precies twee maanden.
Ik had gister iOs 501 en ik dacht het word tijd voor n update
iOs 511 is ontzettend traaaag Itunes is ontzettend stom.
Me broertje heeft ook een iPhone 4 white en geuptdate naar ios511 maar zijne is gwn ok.
Dus ik downloade een ios 501 ipws gessingeerd door apple van het internet.
Ik kon de ipod niet restore ze zijde ik heb shsh blobs nodig maarals ik de shsh blobs wil ik kan ze neit krijge.
Ik ga me iphone niet opsturen naar apple want ik had een probleempje met mijne iPad1 en ze hebbe het alleen erger gemaakt. Anyway als ik restore krijg ik error 2005, 11 of 3194 (een van die errors)
Dus hier he.b ik een bricked iphone non jailbreak. Het enige wa ik ken doen is wachte op ios 512 maar mischien is die nog trager.
Ik heb een manier nodig waardoor ik errorloos kan restore van 511 naar 501