iPhone 4S niet legaal geüpdatet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Hallo allemaal,

Ik kwam vandaag via een kennis op het idee om mijn iPhone 4S eens via een omweg te updaten naar iOS 7, het besturingssysteem wat nog niet uitgebracht is, maar alleen voor ontwikkelaars beschikbaar is. Ik dacht dat dat wel leuk zou zijn. Nu heb ik alle stappen gevolgd, alles gelukt, tot hij op een punt gaat controleren of ik wel een ontwikkelaar ben (wat dus niet zo is). Nu krijg ik daar een melding van op mijn telefoon en kan ik niks doen behalve opnieuw beginnen met configureren, en in iTunes kan ik ook letterlijk niets omdat ik alleen maar die melding krijg dat ik moet inloggen met mijn ontwikkaars-inloggegevens. Nu zou je kunnen restoren als het goed is, maar dan kom ik bij het probleem dat mijn power button kapot is. Ik heb ergens gelezen dat je wel kunt herstellen door hem dan helemaal leeg te laten gaan, maar dat duurt uren aangezien ik niet in mijn telefoon kan om iets stroomvretends te doen. Heeft iemand raad?

Mvg,
Jeremy Kok

Je kan heel eenvoudig bij: algemeen> instellingen> toegankelijkheid> assistive touch op aan zetten, dan krijg je op het scherm extra buttons te zien en je kan dan de home/powerbutton wat op het scherm verschijnt gebruiken om hem uit te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan