iphone 4S

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
301
Hallo beste mensen,

Hoe kan ik muziek uit zetten,als ik het liedje uit wil hebben op mijn Iphone.Niet de pauze knop,maar helemaal uit.Zeg maar hoe je een recorder ook uit zet.

Snel en simpel.


Groet.
 
Die kan je toch gewoon uitzetten door 2 keer achter elkaar de home button in te drukken en dan de app ingedrukt houden en beëindigen in de multi-task bar.
Of bedoel je het niet zo?
 
Laatst bewerkt:
Dacht ik ook,maar ik krijg dan een pagina ,voor bijvoorbeeld een sms te sturen.Maar als het nu wel lukt,kun je dan de app van de muziekspeler ingedrukt houden.of hoe bedoel jij.

Groet.
 
heb je toevallig een jailbreak?

hoe zet je normaal je apps uit op je iphone?
 
Die is van mijn dochter,Ik weet nog niet eens wat een jailbreak is.Gewoon uitloggen of op de home knop drukken,zij heeft hem pas.Maar ik krijg de muziek ook niet uit van de speler.Ja pauze maar dat is niet de bedoeling.

Groet.
 
ok nou zoals ik al aangaf 2 keer snel achter elkaar de home button indrukken

en dan komt je multi task bar te voor schijn

hier een filmpje op youtube vanaf 2:20 begint hij ongeveer met uitleggen hoe het moet

http://www.youtube.com/watch?v=ydsqeAcTAoY
 
Bedankt voor de moeite,maar dat lost het probleem ook niet op.Dit had ik ook al gezien.
Blijkbaar kun je de muziek niet uitzetten,maar alleen op pauze.

Groet.
 
als je gewoon de muziek app opent kan je hem daarna gewoon afsluiten!
of je moet wel een hele rare iphone hebben...
waar zie je dat ie aan blijft staan dan?

als ie niet in de multi task bar staat dan is ie gewoon uit!
 
Laatst bewerkt:
Je ziet achter het nummer,de luidspreker nog staan.Wat wel gaat is 2 keer drukken op de vooruit toets dan is het luidsprekertje wel weg.Maar kun je wel weer gewoon verder gaan waar de muziek gestopt is.

Groet.
 
ga je wel eerst naar je home scherm voordat je de muziek app probeert te beëindigen?
als je het in de muziek app zelf probeert zal het namelijk niet werken

voor de rest houd het voor mij hier op
misschien dat iemand anders een oplossing heeft
 
Gaat ook niet,ik zal verder zoeken.
Heel erg bedankt voor het mee denken.
Ik laat deze nog even open staan.

Groet.
 
Ik denk het te hebben opgelost met 2x op de vooruitgang toets te drukken.En dan loopt hij ook niet meer verder,en is het ikoontje achter het nummer ook weg.


Groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan