Iphone 5 batterij vervangen. helpt het?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aventador771

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2015
Snel vraagje hoor :D Mijn Iphone 5 valt vaak al bij 30% uit. Helpt het om op internet gewoon een officiële nieuwe batterij te kopen die er zelf in te zetten om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt!

Volgens mij niet heb zelf ook een Iphone, een 4s.
Bij mij gaat die meestal bij de 5%-15% ook uit maar 30% dat hoort volgens mij niet zo, maar je kan het proberen om een nieuwe batterij te nemen.
En ff een tip als je een batterij gaat nemen neem een officiële want die fake "Chinese" batterijen zijn slecht mijn oude Galaxy S3 ging daar door in de binnenkant roken en zei toen "BOEM!"

Edit: Heb je je Iphone geupdate naar de nieuwste iOS 8.4.1?

Laatst bewerkt:
heb ook een iphone 5, de batterij is een vaste batterij, open prutsen en vervangen als ie nog onder garantie is zou ik niet doen.

Sowieso zal ik goed kijken of het wel een officele batterij is want neppers geven problemen ja ^_^ En nee heb nog niet geupdate naar 8.4.1. Zit nog 1 daarvoor.

Al een keer gedaan met ander iphone en jaa werkte deels dus ik zou het nog wel eens snel proberen voordat ik een nieuwe batterij er in zet.

Laatst bewerkt door een moderator:
in het najaar komt ios 9.0 uit en het schijnt dat de software zo zuinig is dat ook de batterij langer meegaat dan.
Duss effe wachten zou ik doen en niet je iphone slopen.

Hallo

Heb al ettelijke echt defekte (versleten) iphone batterijen vervangen...

Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met die "namaak" batterijen.

Er zit meestal wel een calibreringsfout op (resterend batt. percentage klopt niet voor de volle 100%)

Dergelijke gerefurbishte batterijen kosten soms slechts 1/3 of nog minder van de apple prijs.

"iBackupBot for iTunes" kun je gebruiken om de laadtoestand van de momenteel gemonteerde batterij te controleren.

Geeft ook de capaciteit/resterende capaciteit , etc... weer van de batterij.

Peter

Dit is een klassiek batterij probleem die alleen maar met een nieuwe batterij opgelost kan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan