iphone 5 email 1.5GB beslag un geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
201
beste leden

ik heb een iphone 5 vraag .op mijn toerstel staat er bij instellingen algemeen opslag en icloud-gebruik. Daarna bij opslag beheer opslag 1.5GB aan mail. dat is het veelste veel aan app mail de rest 697mb ongveer

ik heb met phonecleaners op de computer. iphone 5 gecleand waar 200mb vrij kwam. Alleen heb ik nog 1.5GB aan mails chat support van apple doet er niks aan kost eerst 29,00 voor ze. wat kunnen doen omdat toestel geen support hulp meer heeft. en telefonisch had de man mijn vraag echt slecht begrepen dacht data van telefoon abbo 1.5GB eerdere keer nam maar dat was de email app die 1.5 in toestel laat zij ik hij zij gelijk moet je gmail bellen

ik gebruik zelf 3Gmail accounts op de iphone ook geprobeert ze te wissen en daarna opnieuw te zetten maar niks iemand anders hulp apple form ook geen raad en slimmer geworden
 
Probeer je vraag wat duidelijker te stellen a.u.b. Dit is erg verwarrend zo. Neem me niet kwalijk.
 
image.jpg

Op de foto zie je dat ik op mijn iphone 5 1.5GB aan geheugen kwijt ben aan de mail ap van apple
Ik weet niet waar naar de 1.5GB aan mail zich op het toestel bevind heb op het toestel paar mails gewist en ook mails op de computer gewist maar behoud 1,5GB

Wat ik heb geprobeert is phoneclean 3 trail maakt wel geheugen vrij door apps en andere dingen te opschonen
Ook heb ik de mail apps via mail contacten agenda alle gebruikte mails verwijderd gesyncrinseert met itunes maar werkt ook niet

En hierdoor kan ik de onnodige 1,5 aan geheugen niet verwijderen helemaal of een deel

Wat alleen kan en zou werken is het toestel helemaal te herstellen naar fabrieks instellingen
Maar dat wil ik niet en zou ik niet doen dus een andere oplossing heb ik nodig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet gelukt archiveren naar prullenbak had ik al eergister gedaan en de prullenbak onder mail ook gedaan werkt niet nu nog steeds 1.5gb toch bedankt voor u tip
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ musaneter1 ,

Ben even zo vrij geweest om twee berichten samen te voegen aangezien je prima een bericht kan aanpassen
 
Verwijder account en zet ze eropnieuw op en dan mails downloaden van een week
 
Hoe download ik van een week?? Bij mij download hij alles
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij instellingen dan mail account enz en dan prioriteit een week aan drukken
 
Synchr email staat op 1week bij hotmail andere 2gmail account die optie niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan