iphone alleen wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo,

ik heb geen internetabbonement op mijn iphone 2g, dus hoe moet ik ervoor zorgen dat ik alleen verbinding met het internet kan maken via wifi (ik moet natuurlijk ook kunnen bellen/ gebeld worden en smsen/gesmsd worden) de provider die ik gebruik is Rabo Mobiel en de iphone is simlockvrij en gejailbreakt.

mvg Tom

Wanneer je op wifi wilt en niet wil betalen moet je je telefoon op vliegtuigmodus zetten.. Het nadeel is dat je dan niet tegelijkertijd kan bellen smsen etc. wanneer je dat weer wil doen moet je 'm weer van vliegtuigmodus afhalen :)

Niet dat ik weet.. Een vriend van mij heeft dit probleem ook.. Je moet automatisch dokken ook als je wifi aan hebt.. Je kan ook je sim eruit halen :P maar dat is nog een veel slechtere oplossing dan vliegtuigmodus..

Ergens in instellingen-Netwerk had je een optie om Dataroaming dus dat iphone zelf dingen van internet ophaalt kan uitschakelen. Maar jou oplossing is het beste, wat is nou een iphone zonder internet :D Ipod?!? :confused:

inderdaad op de meeste telefoons is wifi en mobiel internet gescheiden.
en volgens mij gaat wifi ook altijd voor op mobiel internet.
op mijn htc desire is dat wel zo.
standaard staat mobiel internet aan maar zo gauw ik hem op wifi zet gaat hij daarop over. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan