Iphone Apps Ideeen Gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrTreefo

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Ik ga een iphone app maken maar ik heb geen idee wat er eigenlijk niet bestaat voor de iphone en waar mensen echt behoeften aan hebben iemand een iedee?

Laatst bewerkt:
eigenlijk niks omdat alles er al is maar mischien heeft iemand een idee

haha mischien moet ik dat maardoen, of nog beter een ideeen bus forum

De beste ideeen komen voort uit persoonlijke problemen of noodzaak. Pas als je zelf tegen een probleem aanloopt of iets zoekt wat je niet kunt vinden heb je een succesvolle app bedacht...

Ik heb een app voor je bedacht, ze zijn er wel maar werken niet zoals ik dat graag wil.

Een app om je tankbeurten bij te houden en het totale verbruik en het verbruik per tankbeurt uit te laten rekenen.

Zoals gezegd, er is een NL-talige app, maar die rekent alleen maar eenmalig je verbruik uit en sommige ENG-talige hebben ook weer hun manco's.

Maak een app als een logboek waar je datum, kilometers, liters en bedrag invult en dat de app verder voor je uitrekent wat je verbruik/km en kosten per week/maand is.

Ik heb het nog niet kunnen vinden, in ieder geval niet een die werkt zoals ik dat wil/prettig vind.

Voor de vorm doe ik er een Excelletje bij die ik al jaren gebruik, gewoon, voor de beeldvorming zeg maar...

Succes...

Bekijk bijlage Brandstofkosten_Palio.xls

Ps, let niet op de bedragen, dat krijg je als je je auto niet altijd voltankt...

Laatst bewerkt:
Voor mijn aandeel in de opbrengst mail ik je mijn bankrekeningnummer... ;)

Verplaatst van Spellen/Overig--->>>Telefonie.
Hier is hij beter op z'n plaats aangezien er geen verband is met spellen.

Ik krijg hem niet in de appstore plagiaat op benzine Jip ik ga proberen hem te veranderen...
Nogmaals bedankt iedereen!!!

Hai, ik ben juist op zoek naar iemand die een iphone app wil maken. Want ik heb een goed idee, intresse? Laat het even weten gr.

@Vlavspl : Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Dit topic is uit 2011 en dus niet aktueel meer. Tevens is jouw vragen plaatsen in een andermans vraag niet de bedoeling. Zoals je gelezen hebt in onze voorwaarden waar je mee akkoord gegaan bent bij je aanmelding.
Voor een dergelijke vraag als de jouwe is er een geschikte sectie voor --> klik.
Bekijk ook even de voorwaarden van die sectie.
Daar mag je een oproep doen en dit topic voorzie ik nu van een slotje.

Succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan