iphone backup bestanden? waar staan ze?

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterdecoy2

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2010
Hoi,

Mijn computer lijkt vastgelopen. Nu heb ik een iphone 3gs die ik graag wil syncen met Itunes. Omdat ik op die manier weer mijn muziek, contacten, foto's et cetera kan terug zetten op mijn Iphone. Nu lukt dat natuurlijk niet omdat ik niet in windows kom. Ik kan wellicht wel via een omweg de bestanden van mijn schijf afhalen.

Weten jullie welke bestanden ik moet kopieren naar een externe harde schijf om vervolgens op een andere pc met Itunes mijn iphone weer te kunnen syncen?

Bedankt en groet,

Opslaglocatie van reservekopieën

De map waar uw reservekopie wordt bewaard, hangt af van het besturingssysteem van uw computer. Aangezien iTunes slechts een reservekopie per apparaat bijhoudt, dient u ervoor te zorgen dat de reservekopiemap is opgenomen in uw periodieke reservekopieroutine.

iTunes plaatst de reservekopiebestanden op de volgende plaatsen:

* Mac: ~/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/
* Windows XP: \Documents and Settings\(gebruikersnaam)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\
* Windows Vista en Windows 7: \Users\(gebruikersnaam)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\

Bron

Hoi.

Bedankt voor je reactie. Ik heb windows XP. Dus als ik het goed begrijp moet ik de volgende stappen nemen:
  • alle bestanden in de map Backup kopieeren naar een externe harde schijf.
  • Windows installeren
  • itunes installeren
  • Bestanden van externe harde schijf weer in de map backup gooien. Alles overschrijven indien nodig.
  • Iphone aansluiten
  • Syncen

Klopt?

Bedank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan