Iphone bedienen met Ipad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Hallo iedereen

Is het mogelijk dat ik mijn IPHONE kan bedienen via mijn IPAD.
Ik bedoel er met name de sms functie.

Ik zou graag vanaf mijn ipad smsjes willen versturen en dat die dan gekoppeld is met mijn iphone over WiFi of Bluethoot en mijn sms tegoed van mijn provider dan gewoon afschrijft.

Dus is er iets waarmee ik mijn ipad kan gebruiken als sms computer en via mijn provider gewoon de smsjes afhaalt. Ik heb geen mogelijkheid om mijn sim kaartje te plaatsen in mijn IPAD (16GB wifi versie):thumb:

omdat ik nergens een ingang zie zitten voor een simkaart in te doen.
En bij mijn weten kan je ook geen simkaart plaatsen in een Ipad

Wil je met de iPad kunnen internetten, heb je daarvoor uiteraard een speciale mini-simkaart nodig. Een abbo kost al snel zo rond de 30 euro..

Maar let op, het volgende kan ook:

Vraag bij de provider van je eigen mobiele telefoon een duo simkaartje aan, kost ca. eenmalig 10 euro.

Knip en vijl dat kaartje een beetje bij tot het formaat van een mini-simkaart, stop hem in de iPad en.... voila, internet via de iPad zonder extra kosten....

het gaat mij niet om het internetten dat kan ik ook via Wifi thuis en buitenshuis zit ik meestal op plaatsen waar ik wel op internet kan.

Het gaat mij puur om het smsen omdat het fijner is op de Ipad.
Ik dacht wellicht is er iets wat verbinding maakt met mijn Iphone en via die verbinding mijn sms verstuurd (via iphone dan)

Ik kan nergens een (mini)simkaartje plaatsen in mijn ipad Nergens een ingang voor gezien of uitsparring ervoor

Heb het filmpje bekeken maar ik kan echt nergens een sim kaartje in doen.
Ik heb geen sim tray aan de linker kant (zoals filmpje) en ook nergens anders in de behuizing.
Ik vermoed dat het alleen met de americaanse modellen gaat of Ipad versies vanaf 32 GB en hoger ofzo.
Ik heb een IPAD 16GB met alleen WiFi (geen gps)

Dus ik denk dat het andere modellen zijn dan in het filmpje

Volgens mij bestaan er I-pads die alleen via WIFI kunnen internetten en I-pads die via WIFI en een Sim abo kunnen internetten. Die met een Sim abo zijn +/- € 100,00 duurder dan de I-pads die alleen WIFI hebben.

Zie onderstaande link met een prijzenoverzicht.

http://www.ipadkopen.com/ipad-prijzen

Ja volgens mij klopt dat inderdaad
Maar dan dwalen we af naar mijn eerdere vraag ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan