iphone downgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceesie15

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2002
Hoi,
Als ik mijn iphone wil downgraden en ik heb ook een reserve kopie gemaakt op mijn pc en de icloud.
is alles dan weer terug en hoef ik dan ook niet mijn email instellingen weer instellen?
ik heb 6 email accounts namelijk.
wie heeft hier ervaring mee?

Cees

de wijzigingen gedaan na de kopie ben je kwijt werd mij verteld.

ALs je wil downgraden kun je je backup niet terug zetten aangezien deze voor de nieuwere versie is gemaakt. Je moet dus alles op nieuw instellen.

dat is niet zo mooi dan, als je alles weer in moet stellen.
Nog een vraagje dan:
ben je ook alle email instellingen kwijt als je da je iphone hersteld met de zelfde firmware?
waarom al deze vragen.
ik heb een iphone 128gb en er staat in itunes dat er 100gb in andere gebruikt is maar er staat bijna niets op van apps en mail en zo en films of muziek heb ik er net van af gehaald.
Dus hij is bijna leeg.
Maar waar zijn toch die 100gb gebleven en kan ik die weer terug krijgen?
dus dacht ik dat als ik de iphone herstel naar de oude of de nieuwe firmware dat het opgelost is.
maar als ik alles weer moet instellen wacht ik nog even tot het najaar dat IOS 9 er is.

Cees

dan staat je iphone vol muziek of games ?

Dan heb je waarschijnlijk mijn vraag niet goed gelezen.
Lees die zin nogmaals dan effe!

ik heb een iphone 128gb en er staat in itunes dat er 100gb in andere gebruikt is maar er staat bijna niets op van apps en mail en zo en films of muziek heb ik er net van af gehaald.
Dus hij is bijna leeg.

Laatst bewerkt:
ik zal de topic sluiten vanwege dat ik uiteindelijk de apple maar heb gebeld en zei adviseerde mij om het toestel te resetten.
Dus alles moet weer ingesteld worden.:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan