iPhone firmware 5.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

with1

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2002
Ik wil mijn iPhone updaten met de nieuwe firmware 5.0.
iTunes geeft echter dit aan:

"Als u het iOs bijwerkt naar 5.0.1, worden alle apps en media, inc. iTunes aankopen, op uw iPhone gewist. Om uw materiaal te behouden moet u deze update uitvoeren op de computer waarop u de apps synchroniseert.
Wanneer u de update vanaf deze computer synchroniseert, blijven alleen contactgevegevens, agenda, sms-berichten en andere instellingen bewaard"

Ik heb mijn laptop onlangs helemaal gewist en opnieuw geinstalleerd, dus mijn iTunes is dus ook helemaal leeg. Maar voor hetzelfde geld heb ik een nieuwe laptop ....
Betekent dit nu dat ik al mijn apps kwijt ben ben, als ik update naar 5.0?

heb ik ook geweigerd op mijn ipad2, en was alles kwijt ,dus ik zou het maar op de pc zetten

Hoe bedoel je op de PC zetten? Ik synchroniseer de iPhone alleen op deze laptop ...

Gewoon van voor af aan beginnen.
iTunes op je PC zetten, inloggen met je iTunes account en een Backup/Synchronisatie uitvoeren van je iPhone.
Nu staat alles weer waar het hoort en kan je updaten.

Haha, het klinkt allemaal zo gemakkelijk wat je daar schrijft, maar ik ben een nitwit op dit gebied :-(
Bedoel je ... via iTunes .... Bestand .... aankopen overzetten?

Ik ga het proberen .... op hoop van zegen .... :-))
Dank alvast :-)

Als je iPhone aangekoppeld is zie je hem staan en dan klik je er rechts op en krijg je een lijst opties waarvan je synchronisatie moet kiezen.
Zit nou niet op de juiste PC anders had ik even screenshots gemaakt.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan