iPhone gaat niet meer aan..

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Hallo allemaal,

Ik zit met een vrij belangrijk probleem, namelijk mijn iPhone 4S gaat niet meer aan. Ik was daarstraks op school mijn telefoon aan het opladen aan een computer. Toen haalde ik die oplader uit mijn telefoon en een tijdje later wilde ik even op mijn telefoon kijken, gebeurt er niks, bleef op zwart staan. Wat ook lekker is, is dat mijn aan/uit-knopje van mijn iPhone ook kapot is, dus daar kan ik ook niks mee. In iTunes verschijnt mijn iPhone niet, krijg alleen een melding van Windows dat het USB-apparaat niet herkend wordt. Ook kan ik eigenlijk niet naar de Apple Store ermee, aangezien hij gejailbreakt is. Het betreft een iPhone 4S met iOS 6.1.2, en een computer met Windows 8. De telefoon heb ik van een abonnement van T-Mobile. Kan iemand me hiermee helpen?

Mvg,
Jeremy Kok

Hm,

ik heb zelf ook een 4S ook met een kapotje aan/uit knopje.. Maar die van mij reageert nog..

Je kan wel naar die winkel toe, maar ze zullen je zeggen dat ze je niet mogen helpen.

Al eens met een andere kabel geprobeerd?

Laatst bewerkt:
Jep, andere kabel werkt ook niet, er is ook geen verschil tussen het stopcontact of pc.. Mijn god, ik ben echt bang dat ik gewoon niets meer aan mijn iPhone heb..

En daar betaal ik elke maand 45,- euro voor haha en zit er nog een jaar aan vast.. What to do?

Probeer maar bij een apr store.. Gewoon niks zeggen van jailbreak

Kan ik doen.. Kan ik anders niet beter contact opnemen met T-Mobile? Daar heb ik immers mijn telefoon vandaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan