iphone gegevens op een andere pc zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadame1011

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
ik heb een iphone met daaraan gekopeld itunes.
Ik wil nu mijn agenda sycroniseren met een andere pc maar dan verwijderd hij de gegevens die dan op dat moment op mijn iphone staat.
Hoe kan ik dan mijn telefoon op een andere pc syncroniseren en mijn gegevens behoud die ik nu ook heb, wil dus itunes overzetten.

ik ken u probleem, ik denk dat je maar 1 vaste pc kan hebben waar je iphone op kan sync. maar dit weet ik niet zeker anders eens op google kijken daar zal dat wel op uitgelegd zijn.

Dan is het meer een kwestie van de agenda van je oude pc overzetten naar je nieuwe pc toch?

het gaat om de apps

de agenda is geen probleem het gaat om de apps. hoe krijg ik die dan op de andere pc?

iPhoneclub advies en uitleg

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een probleem gehad, mijn met iTunes geinstalleerde pc craste, geen back meer voor mijn iPhone. Na het probleem met mijn pc te hebben opgelost wilde ik mijn iPhone weer synchroniseren en je raad het al, bijna alles kwijt, ik kon hem net op tijd annuleren anders was ik alles kwijt geweest.

Ik ben toen via via op de site van de iPhoneclub terrecht gekomen en daar vond ik de oplossing, dus bij deze de link:

http://www.iphoneclub.nl/iphone-tip...gevens-herstellen-na-verlies-van-je-computer/

Hopelijk lukt het zo.

Met vriendelijke Groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan