Iphone geruchten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0187

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2012
Hallo,

Heeft iemand hier al gebruikservaring met de iphone 5?

Wat mogen we van de geruchten geloven:

-iphone trekt krom door in broekzak te zitten
-paarse gloed in foto's
-problemen met wifi

Zoek maar op internet er zijn "tal van problemen"(als we het "mogen" geloven)

Wat kunnen we hier nu van geloven? (of zijn dit allemaal apple haters)

Indien je nog andere problemen ondervind met iphone 5 gelieve deze hier te melden.

Laat de reacties maar komen! (positief of negatief beide kanten wil ik horen !!!)

Alvast op voorhand bedankt.

Mvg gast0187

Laatst bewerkt:
Ik weet ook dat er menselijke fouten kunnen gemaakt worden (dat zal dan onder garantie vallen waarschijnlijk)

Maar ik maak me zorgen want het zijn er precies wel heel veel die al klagen over de nieuwe iphone 5.

Zou het ook kunnen liggen omdat maker(foxconn) te kampen had met productieproblemen dat er al die problemen ontstaan?

Ze konden blijkbaar de vraag naar iphone's 5 niet volgen.

Ondertussen zouden productieproblemen opgelost moeten zijn.(heb ik gelezen)

Kan dit ook een oorzaak zijn?(hopelijk is het te wijten aan productieproblemen, want ik kan niet begrijpen dat apple zoveel success blijft krijgen met de verkoop van hun iphone's aan zo'n hoge prijzen als er al deze mankementen aan schelen)

Laatst bewerkt:
Moeilijk te beoordelen voor mij persoonlijk. Het is afwachte geblazen. Belangen spelen kennelijk toch een grote rol. En ze zullen er alles aan doen om deze fouten als die er al zijn, er wel uit te halen.

Daar ben ik het mee eens dat ze er alles gaan aan doen om problemen te verhelpen.

Mischien beter nog een klein aantal weken af te wachten.

Mischien zal er meer informatie beschikbaar zijn tegen 24 december.(dan zou alles moeten opgelost zijn denk ik, kan geen jaar duren voor alles opgelost is hé want volgend jaar komt de iphone 5s al!)

Laatst bewerkt:
zelf heb ik een iphone 5

-iphone trekt krom door in broekzak te zitten - onzin je moet er wel echt iets raars mee doen om dat te krijgen, ik weet waar je het over hebt maar dat gerucht bleek gestart te zijn door de concurent samsung.
-paarse gloed in foto's - zelf heb ik hier nooit echt last van maar dit was bij eerdere iphone toestellen ook al en is met apps makkelijk weg te halen. je moet ook niet verwachten dat een camera van een telefoon echt een prof camera is.
-problemen met wifi - is na de software update verholpen

het toestel is snel en erg mooi.
heb er nog geen moment spijt van gehad
alleen van de provider dan... (tmobile) die slecht 3g bereik heeft maar dat heeft niks met die geweldige telefoon te maken.
een aanrader!

Als ik hem neem pak ik hem los zonder abbo.(geen t-mobile, ik ben gebruiker van Base)

@gast0187 ,

Ik heb je bericht over het afkraken van samsung tov apple verwijderd. Zoiets willen we hier niet zien op het forum, dat hoort hier niet thuis.

Daar gaat het hier niet over, we willen gewoon niet dat zoiets hier plaats vind.

Goed nieuws over de iphone 5:

de leveringsproblemen en kinderziekten zijn er volledig uit.

Ik vermoed als de leveringsproblemen voor Nederland opgelost is dat dit ook voor België zo zal zijn.

zie dit artikel: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=7873

Over het kromtrekken zal het idd een grap zijn van samsung, want apple zelf erkent geen probleem en aangezien jij ook er niets van merkt is dit flauwe kul.

Mvg gast0187

Laatst bewerkt:
Oke mooi, zo zie je maar weer. De bekende storm in een glas water. :d

Gaat de batterij toch 1 dag mee de iphone 5 met ios 6.

Of langer?

Of korter?

of raakt de batterij heel snel leeg?

Laat het maar weten!

Wil je ook eens nagaan (eventueel testen voor mij) of er een app bestaat voor gratis navigatie met offline storage(niet een deel straal van 5km ofzo maar een volledig land dat je kan opslaan) voor kaarten zodat je geen mobiele dataverbinding nodig hebt.

Bestaat er zo'n app zo ja (wat is je gebruikservaring of wil je het eens testen voor me?)

(ik wil niemand dwingen/verplichten om bepaalde apps te testen maar ik zou het wel heel erg appreciëren)

Alvast op voorhand bedankt.

Mvg gast0187

Laatst bewerkt:
Opgelost,

iPhone 5 is gekocht en direkt in mijn bezit.

Dank voor de info.

Zoek eens naar sygic, die is wel betaald maar eenmaal je maps downloaden en gaan. Ik geloof dat hij maar iets van 35€ kost.
Ik gebruik hem zelf ook maar niet helemaal legaal zeg maar.....:o
Zelf heb ik een android dus of hij er ook voor de iphone is........

Da's interssant

ik heb dit al eens gezien, merk je iets van de batterij die erdoor sneller leeg gaat ofzo, of heeft het geen extra invloed op de batterij?

dus die navigatiesoftware is dus niet wettelijk toegelaten?

Mvg

Uiteraard gaat de batterij sneller leeg. Hij werkt met gps en jescherm staat constant aan. Maar dat is met elke navigatie.
Enne met niet helemaal legaal, bedoel ik dat ik wel de volledige versie heb maar niet heb betaald.:o

Ik meen dat je op een iphone geen software kunt installeren buiten de store om. Tenzij je hem jailbreakt.
Maar goed dat is wat ik van een iphone weet en ik heb hem zelf niet. Wel is dat de reden waarom ik voor een android heb gekozen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan