iphone kopen uit de vs

Status
Niet open voor verdere reacties.

master1raoul

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
hallo,

ik wil een iphone kope uit de vs, maar op internet staat hij nergens waar je hem online kan kope.
wie weet wel op welke site je hem kan kopen.

Ik las laatst ook over een nederlandse vrouw in amerika die een bedrijfje had dat allerhande amerikaanse troep voor je kon kopen op aanvraag en dat dan als kado naar je opstuurde. Dat scheelt dan weer exportbelasting ofzo. Vraag me alleen niet naar de url van de site van dat bedrijf.....

Ik las laatst ook over een nederlandse vrouw in amerika die een bedrijfje had dat allerhande amerikaanse troep voor je kon kopen op aanvraag en dat dan als kado naar je opstuurde. Dat scheelt dan weer exportbelasting ofzo. Vraag me alleen niet naar de url van de site van dat bedrijf.....

Klopt. Dat stond in de Computer Totaal van een paar maanden geleden. Weet ook de naam ff niet meer, maar via google zou je toch een eind moeten komen. Zij kan alles aanschaffen wat je wilt en naar je opsturen. Kost wel 30-40 dollar per zending als ik me niet vergis. Douanerechten ontloop je er niet (altijd) mee trouwens, ze is verplicht te melden wat erin zit en alles boven een bepaald bedrag (700 €?) wordt gecontroleerd. Bij alles wat goedkoper is heb je ongeveer 10% kans op controle (volgens krantenberichten van twee weken geleden)

Via Amazon.com kun je m trouwens ook kopen:

http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_g...earch-alias=aps&field-keywords=iphone&x=0&y=0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan